وحدت بین اعضای شورا و شهردار مهمترین عامل برای پیشرفت شهر خواهد بود

فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: وحدت بین اعضای شورا و شهردار مهمترین عامل برای پیشرفت شهر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­های تهران، جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهر پاکدشت به ریاست هادی تمهیدی فرماندار شهرستان و با حضور محسن تاجیک شهردار منتخب ، علی رضایی رئيس و اعضای شورای‌ اسلامی‌ شهر پاکدشت در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

 

تمهیدی با تاکید بر اهمیت حفظ جایگاه شهردار ،شورای اسلامی، فرمانداری وسایر ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان گفت:  وحدت بین اعضای شورا و شهردار مهمترین عامل برای پیشرفت شهر خواهد بود و ما آمادگی داریم با استفاده از تمام ظرفیت فرمانداری در راستای رفع مشکلات شهر و تحقق مطالبات قانونی شهروندان در کنار مجموعه مدیریت شهری باشیم.

 

وی افزود: مردم باید با امنیت خاطر به شهرداری مراجعه کنند ، انتخاب شهردار موضوع مهمی است ،چون تولیت یک شهر بزرگ مثل پاکدشت سخت است، کارهای زیادی در شهر انجام شده  ولی باز برنامه های زیادی برای اجراء داریم و می بایست با تلاشمان سعی کنیم نگاهها به مجموعه خدمات شهری تغییر کند.

فرماندار پاکدشت در این جلسه بر لزوم هماهنگی و همفکری وتبادل نظر اعضای شورا به منظور پیشبرد هرچه بهتر برنامه های عمران شهری تاکید کرد و اولویت بندی طرحهای لازم الاجرا و همچنین شناسایی مشکلات و موانع  اساسی را ضروری دانست.

گفتنی است در این نشست، موضوعاتی از قبیل تحقق دولت الکترونيک، سرمایه گذاری شهری ،آسفالت معابر ،آزاد سازی ،سرعت بخشیدن به تعیین تکلیف میدان آزادگان ،پوشش کانال‌های آب و دیگر مسائل مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

کد خبر 959779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha