رزمایش کمک مؤمنانه  بسیج دانشجویی استان کرمان+تصاویر

بسیج دانشجویی استان کرمان با تهیه دو هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال اقدام به رزمایش کمک مؤمنانه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار حسین معروفی در حاشیه رزمایش کمک مؤمنانه بسیج دانشجویی استان در جمع خبرنگاران ضمن ابراز قدردانی از اینکه دانشجویان جهادی حاضر در سیل و ... حالا در کمک های مؤمنانه هم حضور دارند؛ گزارشی از مرحله دوم رزمایش مؤمنانه در سپاه ثارالله استان در بازه های زمانی دهه امامت و ولایت، دهه اول محرم و دهه آخر صفر هم داد.

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان توجه به مشارکت مردمی و فراهم کردن زمینه این مهم در کمک های مؤمنانه را به عنوان توصیه مقام معظم رهبری مورد تأکید قرار داد و گفت: هفته آینده کارت های هدیه و نوشت افزار و البسه در سطح استان توزیع خواهیم کرد.

 

وی ادامه داد: امروز بسیج دانشجویی با همکاری سپاه استان، بنیاد مستضعفان و خیرین دو هزار بسته هر یک به ارزش ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع به ارزش ۱۰ میلیارد ریال برای حاشیه شهر کرمان و بخشی از شهرهای جنوبی و شرقی آماده کرده که توسط دانشجویان بسیجی و جهادی با محوریت نواحی بسیج در مناطق هدف توزیع خواهد شد.
 

 

سردار معروفی با بیان اینکه ما با رده های حمایتی هماهنگ هستیم و به صورت قرارگاهی عمل می کنیم؛ افزود: در کنار رده های حمایتی، خیرین هم که دو روز گذشته در جهیزیه همت کردند، امروز نیز در تهیه این بسته ها کمک کردند و امیدواریم در محرم و صفر نیز اینگونه باشد تا بخش هر چند کوچکی از آلام مردم را کاهش دهیم.

 

 

 

وی افزود: در کنار این کمک مؤمنانه توزیع ارزاق، دانشگاه علوم پزشکی هم با پول کارکنان و پزشکان خود، امروز با ذبح یک شتر، گوشت آن را بسته بندی و به تعداد ۷۰۰ بسته در کنار بسته های معیشتی بسیج دانشجویی که قرار است در حاشیه شهر کرمان توزیع کند، قرار می دهد.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بار دیگر با دعوت به مشارکت مردمی در این کمک های خداپسندانه اظهار داشت: شاید این بسته ها برای ما زیاد نباشد اما برای خانواده ای که از کارگری امرار معاش کرده خیلی لازم است و باید برای مردمی که پای اعتقادات خود و برای حاج قاسم ایستادند جان هم بدهیم اما امروز وقت انفاق مال است.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 959798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha