خبرنگاران نسبت به مشکلات جامعه بی تفاوت نباشند

تشرینی با بیان اینکه خبرنگاران نسبت به مشکلات جامعه بی تفاوت نباشند گفت: خبرنگاران با حقوق ناچیز و بدون توقع رسالت خود را انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «شاپور تشرینی» امروز(چهارشنبه،۲۲ مرداد) در آیین تجلیل از خبرنگاران خبرگزاری های این شهرستان که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهارکرد: خبرنگاران نباید نسبت به مشکلات جامعه بی تفاوت باشند.


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرآستارا با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند، افزود: اصحاب رسانه درد مردم را به گوش مسئولان رسانده تا مشکلات آنها حل شود.


وی با اشاره به اینکه خبرنگاران رسالت سنگینی بر دوش دارند، تصریح کرد: خبرنگاری یک شغل نیست بلکه حرفه است و فعالان این عرصه بدون چشمداشت در این حوزه کار می کنند.


تشرینی با بیان اینکه قدردانی از زحمات خبرنگاران با هیچ چیزی قابل جبران نیست، خاطر نشان کرد: خبرنگاران با حقوق ناچیز و کم و بدون توقع وظیفه خود را انجام می دهند.


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با اشاره به اینکه فعالیت نشریات کمرنگ شده است، گفت:  دولت باید از نشریات حمایت ویژه کند.


گفتنی است، در پایان این آیین با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شدند.

کد خبر 959859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha