روحیه جهادی مهم ترین عامل رفع مشکلات مردم و جامعه است

ثمینی، مردم را سرمایه های انقلاب خواند و گفت: در سایه روحیه جهادی و انقلابی باید برای رفع مشکلات مردم و جامعه گام برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزارش شبستان از خرم آباد، «محمود ثمینی» امروز(22مرداد) در مراسم معارفه سرپرست فرمانداری بروجرد که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: بالاترین انجام وظیفه خدمت به مردم است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان ادامه داد: مسئولان باید قدردان پست و مقامی باشند که به آنان داده می شود و از این فرصت در خدمت به مردم به خوبی بهره مند شوند.

 

وی بر ضورت مدیریت و برنامه ریزی برای رفع مشکلات مردم و جامعه تأکید کرد و افزود: روحیه جهادی و انقلابی مدیران و مسئولان لازمه رفع مشکلات است.

 

ثمینی با اشاره به وضعیت اقتصادی جامعه و فشارهای معیشتی، خاطرنشان کرد: رمز عبور از این بحران و فشارها خدمت صادقانه و مدیریت جهادی و انقلابی است.

 

وی ادامه داد: امید است در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری که هدایتگر مسلمین جهان است ، شاهد بهبود وضعیت باشیم.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با اشاره به اینکه با وجود تحریم ها چرخ اقتصاد می چرخد، گفت: در دوران جنگ تحمیلی در سایه مقاومت، بصیرت، درایت، روحیه جهادی انقلاب پیروز شد و امروز به پشتوانه این مردم هر روز پایه های انقلاب مستحکم تر می شود، باید با خدمت خالصانه قدردان حضور مردم در صحنه باشیم.

کد خبر 959863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha