کلاس های اوقات فراغت کانون باقرالعلوم(ع) بیرجند آغاز می شود

مدیرکانون فرهنگی هنری باقرالعلوم علیه السلام بیرجند با اشاره به ثبت نام کودکان و نوجوانان در کلاس های مجازی اوقات فراغت این کانون گفت: کلاس های کانون از شنبه ۲۵ مرداد برای علاقمندان برگزار می شود.

«علی کاربر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، در خصوص کلاس های اوقات فراغت کانون مسجد باقرالعلوم علیه السلام بیرجند، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تلاش اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد باقرالعلوم علیه السلام بیرجند بر این است که برنامه‌های اوقات فراغت با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا استان برگزار شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد باقرالعلوم علیه السلام بیرجند با اشاره به اینکه شیوع کرونا فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد را محدود کرده است، گفت: کلاس های مجازی اوقات فراغت برادران و خواهران در مجتمع مسجد امام محمدباقر علیه السلام برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه کلاس های تابستانه امسال کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم علیه السلام بیرجند در سه بخش قرآن و معارف اسلامی «روخوانی، روانخوانی، تجوید و حفظ قرآن کریم»، علمی و هنری «رایانه مقدماتی، زبان انگلیسی، ریاضی پایه های ابتدایی، خوشنویسی، طراحی و نقاشی، اوریگامی، ساخت عروسک، طراحی روی ظروف» و ورزشی-تفریحی «بازی های رزمی، اجرای مسابقات شاد با اهدای جوایز و پخش فیلم» برگزار می شود، گفت: تمامی کلاس‌های فوق به صورت غیرحضوری و با کیفیت برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: افراد علاقه مند به شرکت در کلاس های تابستانه کانون فرهنگی هنری مسجد باقر العلوم علیه السلام بیرجند می توانند با مراجعه به سایت leagaketab.ir/kanoon در این کلاس‌ها ثبت نام کنند.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد باقرالعلوم علیه السلام بیرجند افزود: شروع کلاس های اوقات فراغت از روز شنبه (25 مرداد) ساعت 10 صبح است.

 

کاربر  تصریح کرد: بیماری کرونا سبب شد که برنامه های اوقات فراغت با تاخیر یک ماهه نسبت به سال قبل برگزار شود ولی در این مدت لیگ برتر کتابخوانی توسط این کانون برای اقشار مختلف به صورت مجازی برگزار شد.

 

کد خبر 960063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha