دولت با کمک مجلس  حمایت‌های لازم را از خبرنگاران داشته باشد

بهروزی‌فر با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان جمعیتی که خدماتی را به مردم می رسانند جز مظلوم ترین افراد هستند گفت: دولت با کمک مجلس باید حمایت‌های لازم را از خبرنگاران داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «خلیل بهروزی‌فر» در آیین تجلیل از خبرنگاران که در محل فرمانداری فومن برگزار شد اظهار کرد: شغل خبرنگاری از جمله مشاغل سخت و پر خطر است.

 

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر اصحاب رسانه و خبرنگاران عاشق کار خود نباشند هیچ وقت با این کمبودها و کاستی‌ها چنین شغلی را انتخاب نمی‌کردند افزود: قطع به یقین عشق است که باعث شده خبرنگاران وارد این عرصه سخت و طاقت فرسا شوند.

 

وی با بیان اینکه رسالت سنگین اطلاع‌رسانی بر عهده اصحاب رسانه است گفت: خبرنگاران از مجموعه عملکردهایی که مجموعه دولتمردان و متولیان جامعه باید به مردم عرضه کنند نقد منصفانه داشته باشند.

 

بهروزی‌فر با اشاره به اینکه خبرنگاران خالصترین و بی‌منت‌ترین کسانی هستند که خدمات را به مردم عرضه می‌کنند تصریح کرد: قطعا در این راستا دولت با کمک مجلس باید حمایت‌های لازم را از خبرنگاران داشته باشد.

 

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبرنگاران به عنوان جمعیتی که خدماتی را به مردم می رسانند جز مظلوم ترین افراد هستند خاطرنشان کرد: نقد منصفانه خبرنگاران، ایستایی و پویایی جامعه را می‌تواند پایدار و مقاوم و مردم را نسبت به عملکردها و حوزه های مختلف آگاه کند.

 

وی نقش خبرنگاران در اطلاع‌رسانی و نقد و بررسی را نقشی بی‌بدیل و بسیار اثرگذار در سطح جامعه دانست و اظهار کرد: خبرنگاران ضمن اینکه نقد منصفانه می‌کنند باید امید به جامعه و مردم را هم در اولویت قرار دهند.

 

بهروزی‌فر افزود: علاوه بر مشکلات عدیده‌ای که در حوزه معیشت، اشتغال و حوزه اقتصادی وجود دارد، در زمینه زیر ساخت‌ها مشکلات فرهنگی زیادی وجود دارد که مهمترین دلیل آن نبود بودجه است و نیازمند به عزم ملی و مدیران جهادی است که با کمترین امکانات بیشترین بهره‌وری را به مردم و جامعه داشته باشند.

 

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تا حدودی توانسته‌ایم در زمینه آب آشامیدنی و راه‌های روستایی و نیروی برق نتایجی حاصل کنیم گفت: اصلاح شبکه‌ های آب فرسوده سه شهرستان شفت، فومن و صومعه‌سرا در دستور کار است که چهار میلیارد تومان برای آن اختصاص پیدا کرده که 95 درصد آن متعلق به شفت و فومن است.

 

 

کد خبر 960180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha