خدمات دولت به نحو شایسته ای به مردم اطلاع رسانی شود

مردانی گفت: اطلاع رسانی خدمات دولت منجر به تقویت روحیه امید در سطح جامعه می شود از همین رو در آستانه هفته دولت دولتمردان به نحو شایسته ای فعالیت های انجام شده را اطلاع رسانی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «جعفر مردانی» در نشست شورای اطلاع‌رسانی این استان که در سالن جلسات معاونت عمرانی برگزار شد، اظهار داشت: مدیران ملزم هستند برای تبیین دستاوردهای دولت در رسانه های مختلف حضور پیدا کرده و مردم را با خدمات و فعالیت های صورت گرفته آگاه کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه تبیین دستاوردهای دولت و نظام نقش مهمی در تقویت روحیه امید در استان و کشور دارد، اظهار داشت: در همین راستا یکی از مهمترین مصوبات این نشست الزام مدیران به حضور در خبرگزاری‌ها و صدا و سیما برای تبیین و تشریح فعالیت‌های دولت در استان باشد و این مصوبه به جد مورد پیگیری و نظارت قرار می‌گیرد.

 

مردانی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف حق مردم دانست و مسئولان به عنوان خادمان مردم باید نسبت به این مهم اهتمام جدی به کار گیرند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود برای اطلاع‌رسانی بهره‌گیری کرد و مدیران باید تعهد و مسئولیت‌پذیری خود را نسبت به انعکاس فعالیت‌هایی که انجام شده به خوبی نشان دهند.

 

مردانی ادامه با تاکید بر اطلاع‌رسانی صحیح نحوه برگزاری آیین‌های سوگواری ماه محرم، اظهار داشت: امسال آیین های ماه محرم به شکل شیوه دیگری برگزار می شود و برگزاری آیین های سنتی ممنوع است.

 

وی افزود: کلیات دستورالعمل‌های بهداشتی در خصوص نحوه برگزاری آیین‌ها اعلام شده و می‌طلبد تبلیغات اسلامی در خصوص اجرای این پروتکل‌ها و هماهنگی با هیئت مذهبی اقدام کند.

 

کد خبر 960276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha