اقدام امارات نوعی واگرایی بود/ ملت های مسلمان پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهند داد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام امارات در هم پیمانی با رژیم صهیونیستی گفت: قطعا ملت های مسلمان در آینده پاسخ سختی به رژیم صهیونیستی و هم پیمانان آن خواهند داد.

«ابراهیم عزیزی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به توافق امارات و رژیم صهیونیستی گفت: متاسفانه شاهد یک توافق نامه بین رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی با حمایت و پشتیبانی آمریکایی ها بودیم. این اقدام ناشایست امارات خنجری از پشت به امت اسلام و ملت مظلوم فلسطین بود و قطعا جهان اسلام این اقدام امارات و این سرسپردگی این کشور به رژیم صهیونیستی و برخی دول سلطه گر را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بدون شک انتقام سختی را ملت های مسلمان به ویژه مردم مظلوم فلسطین از این رفتار امارات خواهند گرفت. کسانی که هم پیمان این رژیم غاصب و کودک کش هستند، بدانند که در آینده از فریاد مردم آزادی خواه در امان نیستند.

 

وی با بیان اینکه این اقدام امارات تاثیرات زیادی را در منطقه خواهد گذاشت، گفت: این اقدام امارات و رژیم صهیونیستی با حمایت و میانجی گری آمریکایی ها بوده است و حتما واکنش های جدی ای را دربر خواهد داشت. ما بارها گفته ایم که مردم، کشورها و دولت های منطقه باید با هم علیه زیاده خواهی ها و سلطه گری ها در منطقه هم پیمان شوند چرا که منافع مشترک کشورهای منطقه اقتضا می کند که با هم، هم پیمان باشند و این حرکت امارات کاملا مقابل این حرکت بوده است.

 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حرکت امارات نوعی واگرایی این کشور بود، گفت: دست های پشت پرده و نفت عربستان و شیطنت های اسراییلی ها با هم تجمیع شده است و چنین اتفاقی که در آستانه انتخابات آمریکا رقم زده است.

 

عزیزی با بیان اینکه این اقدام در راستای منافع اسراییل و مقابل منافع مردم فلسطین است، گفت: جمهوری اسلامی ایران این اقدام را محکوم و از ملل آزادی خواه می خواهد پاسخ جدی و شایسته به این اقدام بدهند.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه محور مقاومت در منطقه زنده است و ملت های آزادی خواه مقابل این رفتارها خواهند ایستاد، گفت: اماراتی ها بدانند این اقدام شان مخالف منافع ملت های مسلمان منطقه و منافع مردم مظلوم فلسطین است و با این اقدام شان زخمی بر پیکر جهان اسلام زدند.

 

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار یک حرکت بزرگ آزادی بخش در جهان اسلام همصدا با صدای سایر ملت ها پیش قراول حمایت از مردم فلسطین بوده و خواهد بود و در همه شرایط از حقوق ملت فلسطین دفاع خواهد کرد.

 

عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: ملت های مسلمان و هم پیمان در آینده جواب سختی را به رِژیم صهیونیستی خواهند داد./

کد خبر 960526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha