اهدای ۱۴ سری جهیزیه به نوعروسان جهرمی توسط کانون «شهید رحمانیان» جهرم

ترابفرد گفت: از سوی کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» مسجد امیرالمومنین (ع) جهرم ۱۴ سری جهیزیه تهیه و به زوج های جوان اهدا شد.

«هادی ترابفرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» در راستای اهداف خیرخواهانه و عام المنفعه خود، در مناسبت های مختلف اقدام به تهیه جهیزیه برای نوعروسان کم بضاعت و محروم کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» افزود: در راستای این اقدام و همزمان با دهه ولایت و امامت، از سوی این کانون فرهنگی و هنری، تعداد ۱۴سری جهزیه تامین و به زوج های جوان اهدا شده است.

 

وی با اشاره به محتویات بسته های جهیزیه، بیان کرد:‌  این تعداد جهیزیه شامل اقلامی همچون لوازم خانگی از جمله یخچال، فرش، لباس شویی و... بوده که با هزینه ای بالغ بر حدود سه میلیارد ریال تامین شده است.

 

ترابفرد با اشاره به  با راه اندازی خیریه «جوادالائمه (ع)» در کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، بیان کرد:  از ابتدای تشکیل این خیریه تا کنون و در قالب برنامه های مختلف چند سری جهیزیه ویژه گروه هدف توزیع شد که در هر برنامه به تعدادی از زوج های جوان جهیزیه اهدا شد.

 

 مدیر کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» با اشاره به اینکه تا کنون حدود ۴۰ سری جهیزیه میان زوج های جهرمی از سوی این کانون فرهنگی و هنری، اهدا شده است، خاطرنشان کرد: در ماه های اخیر همزمان با شیوع بیماری «کرونا» فعالیت های ویژه ای از سوی بچه های مسجد انجام شده که به سمت و سوی کمک به مستمندان سوق پیدا کرده است.

 

ترابفرد ضمن قدردانی از خیران نیکوکار که همواره در برنامه های مختلف یاری گر این مسجد و کانون فرهنگی بوده اند خواستار تداوم همکاری آنها در زمینه های مختلف فرهنگی، دینی و اجتماعی شد.

 

کد خبر 960627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha