برگزاری مراسم محرم در فضای باز امامزادگان مازندران/فعالیت ۳۰ مُبلّغ در فضای مجازی

حجت الاسلام قربانی از برگزاری مراسم محرم در فضای باز امامزادگان استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و گفت: عزاداران حسینی از ظرفیت فضای باز امامزادگان استفاده کنند.

حجت‌الاسلام «مسعود قربانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری،با اشاره به اینکه بقاع متبرکه و امامزادگان ظرفیت مناسبی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در طول سال است، اظهار کرد:این مراکز دینی واجب التعظیم ایام ماه محرم همواره مورد توجه مردم است.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اعلام اینکه جلسات ستاد استانی و شهرستانی کرونا به صورت منظم برگزار می‌شود، افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، مراسم ماه محرم امسال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

وی از فعالیت 30 مُبلّغ با محوریت برنامه‌هایی محرم، سخنرانی، کلیپ، ادعیه و پاسخگویی به شبهات و ... در فضای مجازی خبر داد.

 

حجت الاسلام قربانی با اعلام اینکه از ظرفیت فضای باز امامزادگان استان برای برگزاری مراسم‌های محرم با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی استفاده می‌شود، ادامه داد: براساس نیات واقفان بسته‌بندی و توزیع غذا در میان عزاداران با نظارت دانشگاه علوم پزشکی و رعایت توصیه‌های بهداشتی صورت می‌گیرد.

 

وی گفت: یکی از برنامه‌های سازمان اوقاف امسال در ایام ماه محرم برگزاری و احیای روضه‌های خانگی با تعداد محدود و با رعایت شیوه‌های بهداشتی و با هماهنگی سازمان تبلیغات، هیات‌های مذهبی اوقاف است.

 

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از توزیع بسته‌های حمایتی بین نیازمندان و مجاورین اماکن مذهبی در ایام ماه محرم در استان با هماهنگی کمیته امداد و بهزیستی خبر داد و افزود: اولویت اصلی ما در برگزاری مراسم‌های محرم و صفر، حفظ سلامت مردم و عزاداران حسینی است.

 

 

کد خبر 960688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha