موفقیت استاندار فارس برای عبور از دوره اوج مصرف برق در تابستان

اردکانیان گفت: عملکرد استانداران برای تحقق برنامه عبور موفق از دوره اوج مصرف برق در تابستان امسال یک موفقیت قابل توجه بوده است که استان های فارس، تهران و خوزستان در این زمینه موفقیت های موثری داشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «رضا اردکانیان»، امروز (شنبه 25 مرداد) در آئین ویدویو کنفرانسی تقدیر از استانداران در هفته شانزدهم پویش «هر هفته الف-ب-ایران»  گفت: سال 99 از نظر تولید و مصرف برق در کشور، سال شاخصی به شمار می رود.

وزیر نیرو افزود: عملکرد استانداران برای تحقق برنامه عبور موفق از دوره اوج مصرف برق در تابستان امسال یک موفقیت قابل توجه بوده است که استان های فارس، تهران و خوزستان در این زمینه موفقیت های موثری داشته اند.

وی اضافه کرد: مسئولان استان ها در شرایط تحریم نیز با افزایش تاب آوری مردم، اقدامات دلسوزانه و ارزشمندی انجام داده اند و همراهی مردم نیز قابل توجه بوده است.

اردکانیان با اشاره به وقوع خشکسالی های اخیر در کشور بیان کرد: آغاز دولت دوازدهم با تجربه خشک ترین سال ها همراه بود و به دلیل کاهش مخازن سدها در تابستان 97 با کاهش پنج هزار مگاواتی ظرفیت تولید برقابی مواجه شدیم که با مدیریت موثر مسئولان از این بحران عبور کردیم.

کد خبر 960707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha