عملیات ساخت دارالقرآن امام علی(ع) شیروان امسال به اتمام می رسد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: عملیات ساخت دارالقرآن امام علی(ع) شیروان امسال به پایان خواهد رسید.

«امین فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: امسال ۱۵ میلیارد ریال اعتبار ملی برای تکمیل طرح ساخت دارالقرآن امام علی(ع) شهرستان شیروان اختصاص یافت که تلاش خواهد شد تا پایان سال به اتمام برسد.


 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی بیان کرد: ساختمان دارالقرآن شیروان که عملیات اجرایی آن از ۱۳ سال قبل آغاز شده به دلیل تخصیص قطره چکانی اعتبارات استانی تاکنون ناتمام مانده است.

 


فلاح عنوان کرد: اجرای ساخت محوطه، دیوارکشی، برق و مکانیک طرح باقی مانده که با اعتبار اختصاص یافته تا پایان امسال تکمیل شده و به بهره برداری خواهد رسید.

 


وی خاطرنشان کرد: این طرح در چهار طبقه در زیربنای هزار و ۲۰۰ مترمربع ساخته می شود که تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با اتمام عملیات ساخت آن بیش از ۱۲ هزار دانش آموز شهرستان از خدمات آن در زمینه آموزش قرآن برخوردار خواهند شد.

 


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی تصریح کرد: ساخت چنین مراکزی علاوه بر استقبال خوب علاقه مندان و دانش آموزان به قرآن، مکانی برای نشر فرهنگ قرآن و دانش آموزان خواهد بود.

 


فلاح اضافه کرد: ساخت چنین مکان های قرآنی و فرهنگی برای دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی ضروری است که امسال تلاش شده تا با تکمیل آن بتوانیم خدمات خوبی به دانش آموزان حوزه دینی و قرآنی و علاقه مندان به این رشته ارائه دهیم.

 

 

کد خبر 960828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha