افتخارآفرینی مجدد سپاه ناحیه آستارا در جشنواره مالک اشتر

قنبری گفت: سپاه ناحیه آستارا برای چهارمین دوره متوالی در جشنواره مالک اشتر رتبه نخست و عنوان موفق ترین سپاه ناحیه استان گیلان را کسب کرد.

«بهزاد قنبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا، اظهارکرد: فرمانده و آحاد پایه وران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه آستارا در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا، بر اساس ارزیابی های انجام شده مبتنی بر فرآیند اشراف فرماندهی کل سپاه در عملکرد سال ۹۸ مفتخر به کسب رتبه نخست و موفق ترین ناحیه مقاومت در سطح سپاه قدس گیلان در جشنواره مالک اشتر شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا افزود: سپاه ناحیه آستارا طی مراسمی که در مرکز استان برگزار شد از سوی سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان مورد تقدیر و موفق به دریافت لوح تقدیر از سوی فرمانده سپاه استان شد.

 

وی با بیان اینکه معرفی برترین و موفق ترین رده های سپاه و بسیج به صورت سالانه برگزار می شود،تصریح کرد: ایجاد رقابت و الگو سازی بین رده ها از اهداف جشنواره مالک اشتر است.

 

قنبری گفت: نو آوری در اجرای برنامه ها، چابکی، نگاه های بلند مدت و الگوهای جهادی از ملاک ها رده های برتر بوده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا به کسب موفقیت پایگاه مقاومت بسیج شهید عظیم نوروزی به عنوان موفق ترین پایگاه مقاومت بسیج در سطح سپاه قدس گیلان در جشنواره استانی مالک اشتر سپاه و بسیج اشاره کرد و افزود: این پایگاه مقاومت در جشنواره اسوه مساجد گیلان نیز توانست مقام پایگاه برتر  استان گیلان را کسب و به جشنواره ی کشوری برترین پایگاه طرح اسوه مساجد راه پیدا کند.

کد خبر 960847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha