توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی سهم خیران نکا در کمک مومنانه

فرمانده سپاه ناحیه نکا گفت: توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی سهم خیران نکا در کمک مومنانه و طرح مواسات بوده است که از ابتدای آغاز این طرح از ماه رمضان امسال در نکا اجرایی شد.

« مجیدرضا شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نکا از آمادگی کامل بسیجیان نکا برای رزمایش کمک مومنانه تا پایان ریشه کنی کرونا خبر داد و اظهار کرد: سپاه و بسیج تا پایان دوران کرونا در کنار مردم خواهد بود و کمک های مومنانه در این بخش به نیازمندان اهدا می شود.

 فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: مردم و خیران نکایی در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه در ماه رمضان که در چند مرحله در نکا برگزار شد؛ بیش از 20 هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع کردند که بیانگر اهتمام ویژه مردم ما به نیازمندان و رفع مشکلات آنان است.

 

وی گفت: بسیجیان ما در طول دوران شیوع کرونا با تولید ماسک، گان و دستکش و توزیع سبد کالا در کنار مردم و با مردم بودند و به نوعی کمک حال بسیاری از مردم کم درآمد شدند تا با تحمل مشکلات ناشی از کرونا از این معضل خارج شوند.

 

شعبانی  با اعلام اینکه کمک مومنانه با دستور رهبری همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: یکهزار و 500 بسته معیشتی سهم سپاه نکا در کمک های مومنانه دهه ولایت و امامت بوده است که به همت مردم و خیران و بسیجیان توزیع شد.

فرمانده سپاه نکا افزود: کمک به نیازمندان راهی در امتداد راه اولیای الهی و شهداست و همه ما با الگوبرداری از بزرگان دینی و اسلامی خود در این مسیر گام برمی داریم و در ایام دهه ولایت و امامت و در گام جدید کمک های مومنانه هم با عمل به فرامین رهبری  یکهزار و 500 بسته معیشتی در بین نیازمندان نکا توزیع شد.

 

وی گفت: پیرو دعوت رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان و ماه رمضان، 20 هزار سبد کالا در بین نیازمندان شناسایی شده نکا توزیع شد و اکنون هم در دهه ولایت و امامت 1500 بسته کالا به افراد کم درآمد اهدا شد و در ماه محرم و صفر هم این کمک ها ادامه دارد.

 

شعبانی تصریح کرد: رزمایش مواسات و کمک مومنانه جلوه ای از همدلی و نوع دوستی ملت بزرگ ایران است که در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری شکل گرفته است و در شهرستان نکا با استفاده از بانک جامع اطلاعاتی تدوین شده از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا بسته های معشیتی در بین آن‌ها توزیع شد.

کد خبر 960974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha