آغاز ساخت مسجد امیرالمومنین(ع) فریدونشهر پس از ۱۷ سال انتظار

کلنگ ساخت مسجد امیر المونین (ع) با اختصاص زمین توسط اداره راه و شهرسازی توسط ساکنان کوی فرهنگیان شهرستان فریدونشهر به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فریدونشهر،  اولین گام ساخت مسجد امیر المونین (ع) کوی فرهنگیان شهرستان فریدونشهر و پس از 17 سال  از ساخت این محله برداشته شد.

کلنگ مسجد امیرالمومنین (ع) در کوی فرهنگیان شهرستان فریدونشهر توسط اهالی و هیات امنای مسجد به زمین زده شد تا با همت اهالی این مسجد ساخته شود.

حجت الاسلام «کرامت اله شیاسی» با بیان اینکه اداره راه و شهرسازی فریدونشهر  برای احداث مسجد  محله کوی فرهنگیان زمینی به مساحت حدود هزار و ۵۰۰ متر مربع اختصاص داده است، گفت: تخصیص زمین توسط این اداره موجب رضایت و حس قد دانی مردم نسبت به اداره راه و شهرسازی شهر ستان فریدونشهر فراهم شده است زیرا می تواند به انتظار چندین ساله آنها برای برپایی نماز در مسجدی مناسب نمازگزاران پایان دهد.

مسئول هیئت امنای مسجد امیرالمومنین(ع) از همه مردم برای ساخت مسجد  و شرکت در این امر خیر دعوت کرد و افزود: نصمیم مردم این محله بر این است که این مسجد توسط خیران و با کمک های مردمی ساخته شود و ثواب ساخت مسجد تا روزی که بر پا است به خبران و سازندگان می رسد.

به گزارش شبستان، ساخت مسجد بدون برنامه ریزی مالی با توجه به نوسانات قیمت مصالح و نزدیک بودن فصل سرما و محدود بودن دوره ساخت و ساز در این شهرستان به دلیل کوتاهی فصل گرم، احتمال افزایش انتظار مردم در این محله از شهرستان فریدونشهر برای داشتن مسجد، حقیقتی است که می توان آن را پیش بینی کرد اما همت مردم شهرستان فریدونشهر  در ساخت مسجد را نیز باید ستود./

کد خبر 960994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha