ثبت نام ٣٨ هزار نفر در سامانه اقدام ملی مسکن در استان

حمزه لو گفت: از ابتدای اجرای این طرح در استان نزدیک به ٣٨ هزار نفر در سامانه اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که ٢٧هزار و ۵٠٠ نفر از این تعداد احراز شرایط شده‌اند.

«سیدمحسن حمزه‌لو»، در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه، در خصوص روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن گفت: از ابتدای اجرای این طرح در استان نزدیک به ٣٨ هزار نفر در سامانه اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که ٢٧هزار و ۵٠٠ نفر از این تعداد احراز شرایط شده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی افزود: افرادی که پیش از این از طریق سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem. mrud. ir ثبت‌نام کرده و واجد شرایط اعلام شده‌اند تا ٢٨ مرداد فرصت دارند مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

وی افزود: متقاضیان باید طی هفته جاری نسبت به بارگذاری مدارک احراز هویت و تعهدنامه محضری از طريق دفاتر منتخب پیشخوان خدمات دولت اقدام کنند.

این مسئول تصریح کرد: همزمان با انجام فرایند ثبت‌نام متقاضیان، عملیات طرح اقدام ملی مسکن اجرا می‌شود و در هفته دولت عملیات اجرایی ۶ هزار و ۵٠٠ واحد آغاز می‌شود.

وی در پایان سخنان خود گفت: سهم آذربایجان‌غربی از طرح اقدام ملی مسکن ٢١ هزار واحد مسکن تعیین شده که مطمئنا اجرای این طرح به عنوان نهضت خانه‌سازی به رونق تولید در بازار مسکن منجر می‌شود.

کد خبر 960997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha