نهمین جشنواره استانی مالک اشتر و اسوه بسیج در خراسان شمالی برگزار شد

نهمین جشنواره استانی مالک اشتر و اسوه بسیج با شعار( شجاعت و توکل، بصیرت و توسل، مردمی و جهادی، قاسم سلیمانی) به صورت ویدئو کنفرانس با حضور نواحی مقاومت بسیج سپاه خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «سردار ابوالقاسم چمن» امروز (26 مرداد) در نهمین جشنواره استانی مالک اشتر و اسوه بسیج با شعار (شجاعت و توکل، بصیرت و توسل، مردمی و جهادی، قاسم سلیمانی) که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور نواحی مقاومت بسیج سپاه خراسان شمالی برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، از تلاش ها و زحمات مخلصانه بسیجیان استان تقدیر و تشکر کرد و گفت: قطعا تلاش های شما بسیجیان برای ما یک افتخار است و نوکری این چنین نیروهای انقلابی را از افتخارات خود می دانیم، چرا که تمام تلاش های شما بسیجیان همواره در راستای منویات مقام معظم رهبری بوده و هست.

 

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه جشنواره مالک اشتر  زمینه ای برای تلاش و همدلی صمیمانه بسیجیان و همه رده های سپاه است، افزود: برای ما افتخار است که در این جشنواره همچون مالک اشتر در کنار ولی زمان خود باشیم و به عنوان بازوان توانمند، بتوانیم وظیفه خودمان را به خوبی انجام دهیم تا انقلاب اسلامی با صلابت به راه خود تا ظهور آقا امام زمان(عج)ادامه دهد.

 

سردار چمن با اشاره به اینکه بر همه ما نیروهای انقلابی و بسیجیان عزیز لازم است که نسبت به تحقق منویات مقام معظم رهبری تمام تلاش خود را کرده و در این مسیر با بصیرت کامل گام برداشته و اشراف لازم را در تمام موقعیت ها داشته باشیم، اظهارداشت: چرا که نمی توان با بی اطلاعی در این مسیر گام برداشت و بایستی تمام حوزه های ماموریتی سپاه و بسیج برای ما جهت پاسخگویی به نیاز های انقلاب اسلامی و مردم جامعه شفاف باشد و نباید نسبت به موضوعات مختلف اعم از اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی بی تفاوت باشیم.

 

وی بیان کرد: بصیرت مردم انقلابی خراسان شمالی در برهه های مختلف توطئه های دشمنان را خنثی کرده و این نشانه تعمیق معنویت و ولایت مداری مردم خراسان شمالی است.

 

سردار چمن خاطرنشان کرد: باید همچنان ادامه دهنده راه شهدا باشیم و این سیره و بصیرت را حفظ کنیم، چرا که با بصیرت و ادامه دادن سبک و سیره شهدا جلوی تمام دشمنان این نظام که صبر و تحمل مردم را نشانه رفته اند، با صلابت خواهیم ایستاد.

 

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی اظهار داشت: 42 سال است که انقلاب اسلامی با دشمنان مختلفی روبرو بوده که همه آنها را شکست داده و امیدواریم پایگاه های بسیج و بسیجیان عزیز ما با بصیرت انقلابی در جهت منویات مقام معظم رهبری با تمام قدرت گام برداشته و انشاء الله با اشراف مدیریتی تمام تلاش خود را داشته تا شرمنده شهداء نشویم.

 

سردار چمن مهمترین عوامل موفقیت اشراف را اراده و تعهد عملی مدیران و فرماندهان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و هماهنگی با طرح و برنامه و استفاده از شبکه های افراد ورزیده و شایسته دانست و گفت: با تمرکز بر روی اشراف و عوامل موفقیت اشراف می توان  مسیر تحقق و دستیابی به اهداف را به خوبی هموار کرد.

 

حجت الاسلام حسین زحمتکش، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی نیز در ادامه این جشنواره بیان داشت: در دین مبین اسلام چهار روز مهم داریم تحت عنوان بعثت نبی مکرم اسلام که در حقیقت روز شروع و تولد اسلام است، روز غدیر که به عنوان روز کمال دین بوده، روز عاشورا که در این روز از دین برای همیشه دفاع شد و روز ظهور که تحقق دین به معنی حقیقی کلمه هست.

 

وی اوج معنویت، اخلاص و ایثار را در عاشورا دانست و افزود: عاشورا به معنی حقیقی جز خدا را به انسان نشان نمی دهد و این عاشورا می باشد که حافظ دین شد و نگذاشت بعثت و کمال از بین برود.

 

حجت الاسلام زحمتکش اظهارداشت: مهمترین درسی که از اشراف می توان گرفت صداقتی است که در گزارش ها بوده چون همه به دنبال این هستیم که برای رضای خدا کارکنیم و از ارزش های دینی پاسداری کنیم.

 

گفتنی است، این جشنواره با اعلام و تقدیر از بسیجیان و رده های برتر بسیج ادامه یافت.

 

 

کد خبر 961037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha