مخالف اجرای طرح استان اصفهان شمالی هستم

خاتمی با بیان اینکه طومارهای مخالفت مردم دو شهرستان گلپایگان و خوانسار در مخالفت با استان اصفهان شمالی یا گلساران دریافت کردم، گفت: اگر طرح استان جدید در کمیسیون به طور جدی مطرح شود، به دلیل نظر مردم، با آن مخالفت می کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «سید مسعود خاتمی» در نشستی با خبرنگاران شهرستان گلپایگان با بیان اینکه خبرنگار قشر مظلومی است که صدای آنها به جایی نمی رسد، گفت: اصحاب رسانه موظف به یافتن حقایق موجود و انتشار آن است و خبرنگار رسالت سنگین بیان صادقانه واقعیت بر عهده دارد و به گونه ای تا اندازه ای می تواند از برخی حوادث پیشگیری کند.


رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تبیین اینکه جامعه ای رشد می کند و صاحب دموکراسی است که مردم شفاف مسائل را بدانند، تاکید کرد: شفاف گفتن به معنای نداشتن مشکل نیست ولی مشکلات را شفاف باید صادقانه به مخاطب گفت و حقایق را تغییر نداد.


وی در تذکری به خبرنگاران از آسیب پذیری این قشر سخن گفت و افرود: اخلاق و وجدان خبرنگاری باید رعایت و حرمت افراد حفظ شود و واقعیت ها انعکاس یابد و بیش از آنچه که هست منتشر نکنید.


خاتمی با اشاره به اینکه حقایق بیماری کرونا در برخی کشورها پنهان می شود زیرا انتظار افزایش بیماران با اجتماعات می رود ولی در آمارهای آنها مشاهده نمی شود، بیان کرد: خبرنگار با مطرح کردن اشکالات و سانسور نکردن آن به سلامت جامعه کمک می کند هر چند ممکن است مسئولی ناراحت شود ولی بیان حقایق به اصلاح امور کمک می کند.


نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه نماینده نمی تواند برنامه ارائه دهد و برنامه را باید مسئول اجرایی ارائه دهد، گفت: تلاش برای توسعه روستا و صنعت کشاورزی در دستور کار است و مشکلات مردم را برای انعکاس به مرکز و رفع آنها توسط اصلاح قانون و رفع تناقض های قانونی  همواره جمع بندی و پیگیری می شود.


وی در خصوص تلاش مجلس برای حل مشکلات گرانی تشریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بنا بر اصل ۸۸ قانون اساسی و با رای حداقل یک چهارم نمایندگان برای حل مشکل نا به سامانی از رئیس جمهور سوال کرده است و نمایندگان پیگیر مشکلات مردم هستند.


خاتمی دلیل رای ندادن مجلس به وزیر پیشنهادی صمت را عدم توانایی بر کنترل بازار در هنگام مسئولیت خود، عنوان کرد و افزود: نمایندگان بر تعهد خود به مردم پای بند هستند و شفافیت آرای نمایندگان در حال تبدیل شدن به قانون است و مطالب باید با مردم گفته شود و مردم بدانند نمایندگان برای احقاق حقوق آنها تلاش می کنند.


نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طومار های مختلفی از مردم دو شهرستان گلپایگان و خوانسار در خصوص طرح استان گلساران دریافت کرده است، تبیین کرد: من به دلیل مخالفت های مردمی با این طرح مخالف خواهم بود، هر چند تاکنون از من در باره این طرح نظر خواهی نشده است و نماینده کاشان کارهایی را صورت داده است ولی اگر طرح استان جدید در کمیسیون به طور جدی مطرح شود، به دلیل نظر مردم، با آن مخالفت می کنم./

کد خبر 961077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha