درس گرفتن از روحیه استقامت آزادگان رمز شکست دشمن است

حجت الاسلام حسینی، با اشاره به استقامت آزادگان در دوران اسارت و شکست دشمن، گفت: امروز نیز درس گرفتن از روحیه استقامت آزادگان رمز شکست دشمن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سید علی حسینی»، امروز(26مرداد) در دیدار با آزادگان شهرستان بروجرد اظهار داشت: ۲۶ مرداد سال ۶۹، اولین گروه آزادگان پس از سال ها اسارت در زندان ها و اسارتگاه های رژیم بعث عراق به میهن بازگشتند.

 

امام جمعه بروجرد به روحیه ایثار و مقاومت آزادگان اشاره کرد و افزود: این روحیه سبب شد تا دشمن را از پای در بیاورند و موجب سرافزاری جمهوری اسلامی شد.

 

وی ادامه داد: آزادگان در سایه روحیه استقامت و ایثار در دوران سخت اسارت با توکل بر خدا و تأسی به ائمه اطهار (ع) توانستند دوران سخت اسارت را پشت سر گذاشته و به وطن برگردند.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه آزادگان اسوه استقامت و ایثار هستند، گفت: باید از روحیه بالای آزادگان در دوران اسارت درس گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: آزادگان با روحیه بالای آزادگی و دشمن سیتزی و تعبد در دین و اطاعت از ولی فقیه در برابر دشمنان مقاومت کردند و امروز راه شکست دشمن همین روحیه استقامت است.

 

امام جمعه بروجرد افزود: خدمت به آزادگان وظیفه خطیر مسئولان بوده و در این زمینه نباید کوتاهی صورت گیرد.

کد خبر 961083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha