دهمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه برگزار شد

دهمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه با هدف شناسایی و معرفی فرماندهان، مسئولین و رده های برتر حوزه نمایندگی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سپاه نیوز، دهمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه با هدف شناسایی، معرفی و تقدیر از فرماندهان، مسئولین و مدیران برتر حوزه نمایندگی با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از فرماندهان و مدیران برگزیده برگزار شد.

 در این مراسم ، با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی تعدادی از معاونت ها ،  مدیران و رده های برتر حوزه نمایندگی ولی فقیه بر اساس گزارش اشراف و ارزیابی های به عمل آمده  تقدیر شدند.

نماینده ولی فقیه در سپاه در این مراسم هدف از انجام اشراف را معاینه جامع و کامل وضعیت ها، موقعیت ها و عملکردها دانست و اظهار کرد:اشراف تراز اثربخشی طرح ها و برنامه ها و گام برداشتن برای اصلاح است.

وی هدفمندکردن مدیریت، تمرکز بر اولویت ها و ایجاد رابطه منطقی بین سیاست گذاری و اجرا را از جمله اهداف  اشراف برشمرد و اظهار کرد : ایجاد رقابت سالم و مثبت، تشویق و ترغیب برجستگان در عرصه های مختلف و انتقال تجارب به سایر مجموعه ها از دیگر اهداف اشراف فرماندهی است.

 همچنین در این مراسم سردار سرتیپ دوم پاسدار سیدعلی مرادخانی دبیر اشراف نمایندگی ولی فقیه در سپاه به ارائه گزارشی از فرایند ارزیابی و نحوه تعیین برگزیدگان پرداخت و  گفت:در دهمین جشنواره مالک اشتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ، از فرماندهان، مسئولین ،مدیران و رده های برتر سال 97 و 98  قدردانی به عمل آمد./

کد خبر 961108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha