طرح اطعام حسینی در شهرستان آزادشهر برگزار می شود

کریمیان گفت: همزمان با ماه محرم و صفر با هدف حمایت از اقشار محروم جامعه طرح اطعام حسینی در شهرستان آزادشهر برگزار می شود.

«علیرضا کریمیان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به اینکه امسال محدودیت هایی در برگزاری برنامه های اطعام دهی و سفره اندازی در هیئت ها و مساجد در ایام محرم وجود دارد کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) در شهرستان آزادشهر طرح اطعام حسینی را در تداوم رزمایش ایران همدل برگزار می کند.

 

رئیس کمیته امداد آزادشهر ادامه داد: در ایام محرم مرحله دوم رزمایش ایران همدل را در شهرستان آزادشهر برگزار خواهیم کرد و به این منظور امسال در بحث اطعام حسینی هماهنگی لازم با هیئت امنای مساجد و تشکل های مذهبی انجام شده است که بتوانیم کمک های خیران را به صورت نقدی و یا به صورت کالا به دست نیازمندان برسانیم.

 

کریمیان متذکر شد: شوراهای زکات در روستاها نیز به این منظور فعال شدند که نسبت به جمع آوری و هدایت این نذورات برای دستگیری نیازمندان همکاری می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد:  همچنین مراکز نیکوکاری ما در 10 نقطه از شهرستان آزادشهر در این ایام آمادگی جذب کمک های مردمی را دارند.

 

رئیس کمیته امداد آزادشهر بیان کرد: هماهنگی با اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نیز اتفاق افتاده است که روحانیون مستقر سطح شهرستان به جریان جمع آوری نذورات برای نیازمندان اقدام کنند.

 

 

کد خبر 961170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha