مبلغان یک منبر در فضای مجازی برای رسالت پیام دین داشته باشند

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت جایگاه منبر به عنوان یک رسانه قوی و قدرتمند گفت: مبلغان یک منبر در فضای مجازی برای رسالت پیام دین داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» طی همایش که عصر یکشنبه 26 مرداد در سالن همایش های اداره کل امور اقتصاد و دارایی البرز برگزار شد گفت: روحانیت و مبلغ بودن یکی از کارهای سخت و سنگین است.

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: روحانی لباس دین را به تن کرده است و با عقبه این لباس که همان تاریخ انبیاء است در امر رسالت پیام دین تلاش و اهتمام دارد.

وی توضیح داد: منبر به عنوان یک رسانه قوی و قدرتمند است که مبلغ با بهر مندی از آن در مسیر تبلیغ تلاش می کند و احکام الهی را به مخاطبان می رساند.

به گفته امام جمعه کرج، رصد بهنگام در امور جامعه و شناسایی راهکار برای پیروزی و غلبه بر دشمنان در این میدان جنگ قطعی از جمله رسالت های مبلغان است.

وی توضیح داد: دهکده جهانی امروز شرائط و چارچوب هایی دارد که باید با جریان شناسی و آگاهی از اقتضائات زمان نسبت به آن توجه داشته باشیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز مطرح کرد: تلاش دشمنان این است که با کنترل ذهن، جنگ های هیبریدی، شناختی، روایت ها و ... اراده ها را مورد هجمه قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: ضروری است در شرائط کنونی و در عصر اطلاعات، هر کدام از مبلغان یک منبر مجازی داشته باشند و در امر رسالت دین تلاش کنند؛ راست گویی، صداقت و ... از صفات مبلغ در این عرصه است.

استاد حوزه و اخلاق عنوان کرد: مبلغ همواره باید نسبت به نیازهای حقیقی مردم مطلع باشد و به خاطر نظر دیگران خودسانسوری نکند.

کد خبر 961289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha