کانون های مساجد بازوی قدرتمند فرهنگ و هنر ایران اسلامی

شریفی بابیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد بازوی قدرتمند فرهنگ و هنر ایران اسلامی هستند گفت: بخش عظیمی از فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی را کانون های فرهنگی هنری متقبل شده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «ابراهیم شریفی» در جلسه تقدیر از مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدير و کارکنان ستاد فهمای چهارمحال و بختياری بابت کسب رتبه اول شاخص «قرآن و عترت» که با حضور مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور به صورت ویدیو کنفرانس در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، گفت: عموم مردم، مسئولین، جوانان و نوجوانان به نوعی وابسته به مکان معنوی مسجد هستند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آبادانی مسجد هم از نظر عمرانی و هم از نظر فرهنگی نماد آبادانی شهر و کشور است که کانون های فرهنگی هنری مساجد این مهم را به خوبی انجام داده اند.

 

وی ابراز کرد: مسئولین کانون‌ های فرهنگی و هنری استان چهارمحال و بختیاری جوانان را برای فعالیت فرهنگی و دینی جذب مساجد می کنند و این نیز مایه مباهات و منشا زیادی در راستای انجام رسالت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد.

 

شریفی بابیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد بازوی قدرتمند فرهنگ و هنر ایران اسلامی هستند گفت: بخش عظیمی از فعالیت های فرهنگی، هنری و مذهبی را کانون های فرهنگی هنری متقبل شده اند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های شبانه روزی مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: حمایت از کانون های فرهنگی هنری برای اجرای هرچه بهتر برنامه های فرهنگی هنری یکی از وظایف مسئولین فرهنگی در سطح استان است.

 

شریفی افزود: امید است استان چهارمحال و بختیاری و استان های مشابه که از محدودیت های اقتصادی رنج می برند و همچنین استعدادها و پتانسیل های خوبی برای اجرای برنامه های بزرگ دارند، در پرداخت اعتبارات، مورد عنایت ویژه ای قرار بگیرند.

 

کد خبر 961330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha