رژیم صهیونیستی به دنبال دوستان جدید شیخ‌نشین/تماس موساد با بحرین

یوسی کوهن رئیس سازمان جاسوسی اسرائیل، مومساد بعد از توافق رژیم صهیونیستی با امارات درصدد جوش دادن رابطه با بحرین است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از البوابه، یوسی کوهن رئیس سازمان جاسوسی اسرائیل، موساد بعد از توافق رژیم صهیونیستی با امارات درصدد جوش دادن رابطه با بحرین است. وی در تماسی تلفنی با خلیفه بن سلمان آل خلیفه نخست وزیر بحرین درباره روابط احتمالی دو طرف گفتگو کرده است.

 

گمانه زنی ها بر این است که رئیس موساد درصدد برقراری ارتباط رژیم صهیونیستی با دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس است تا به این صورت صهیونیستها از انزوای چند دهه خود بیرون بیایند.

 

اخبار کانال 12 اسرائیل روز شنبه گزارش داد که این تماس تلفنی طی روزهای اخیر صورت گرفته است ، بدون اینکه جزئیات آن را بیان کند.

 

این گزارش حاکی از این است که بحرین به دنبال این است که پس از امارات متحده عربی روابط کامل دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی برقرار کند.

 

اسرائیل و امارات در بیانیه مشترکی که روز پنجشنبه از سوی کاخ سفید منتشر شد، اعلام کردند روابط متقابل برقرار کرده اند. این اقدام از سوی بسیاری از کشورهای اسلامی محکوم شده است.

 

قرارداد امارات و اسرائیل سومین توافقنامه ای است که رژیم اشغالگر پس از مصر (1979) و اردن (1994) با یک کشور عربی منعقد رسانده است.

 

حمد بن عیسی آل خلیفه ، پادشاه بحرین ، روز شنبه با محمد بن زاید ، ولیعهد ابوظبی صحبت کرد و حمایت منامه از عادی سازی رابطه امارات و اسرائیل حمایت کرد.

 

دولت بحرین ادعا كرد: این گام تاریخی به تقویت ثبات و صلح در منطقه کمک خواهد کرد.

کد خبر 961472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha