همایش عاشوراییان  در سه بخش صومعه‌سرا برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده گفت: به مناسبت ماه محرم همایش عاشوراییان با حضور مداحان در سه بخش صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام«علیرضا ابراهیم‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: همایش عاشوراییان با حضور مداحان صومعه‌سرا به مناسبت ماه محرم و به همت کانون مداحان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان در سه بخش برگزار می‌شود.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا افزود: این همایش روز سه‌شنبه(28مرداد) ساعت 10 صبح در مسجد جامع تولمات، روز چهارشنبه(29مرداد) ساعت 10 صبح در فارابی و روز پنج‌شنبه(30مرداد) ساعت 10 صبح در دفتر امام جمعه گوراب‌زرمیخ برگزار می‌شود.

 

وی گفت: به علت رعایت مسائل بهداشتی مداحان راس ساعت مقرر در هر بخش و در همان مکان اعلام شده حضور مستمر داشته باشند.

 

حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده تصریح کرد: سبک عزاداری هیئت‌های مذهبی می‌تواند به عنوان الگوی بسیار موفق در تبیین قیام امام حسین(ع) و ابعاد عاشورا نقش به‌سزایی داشته باشد.

 

رییس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا با بیان اینکه در مراسمات ایام محرم باید فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود خاطرنشان کرد: مراسم باید توسط هیأت امنای مساجد و هیئت‌های مذهبی بر اساس شیوه نامه‌های دریافتی عمل شود.

 

وی با بیان اینکه مراسم‌های دهه اول محرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و طبق شیوه‌نامه ستاد ملی مقابله با کرونا در سطح مساجد این شهرستان برگزار می‌شود اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی باید برای عزاداری‌های ماه محرم برنامه‌ریزی فرهنگی داشته ‌باشند و در این برنامه‌ریزی‌ها جوانان را با معارف دین آشنا کنند.

 

کد خبر 961579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha