۲ هزار پرس غذا در دهه ولایت توسط کانون شمیم ولایت مشهد توزیع شد

زارع با تاکید بر اینکه غدیر کامل کننده‏ مقصد بعثت است، گفت: به مناسبت دهه پر خیر و برکت ولایت و به همت کانون فرهنگی و هنری شمیم ولایت مشهد ۲ هزار پرس غذا تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

«محمد زارع» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت: سمبل غدیر یک روز است اما غدیر یعنی همه سال و همه تاریخ، هرچه به افعال اخلاقی در معنای وسیع آن نزدیک تر شویم غدیری تر می‏شویم، غدیر تنها متعلق به شیعه و مسلمانان نیست بلکه برای همه بشریت است لذا باید غدیر و زیست غدیری را به بشریت عرضه کنیم.

 

مدیر کانون شمیم ولایت مشهد افزود: غدیر کامل کننده‏ مقصد بعثت است، اگر بپذیریم که مقصد بعثت تربیت انسان و محقق کردن زیست مسلمانی بوده در حقیقت با غدیر تربیت انسان و زیست مسلمانی حاصل و کامل می‏ شود.

 

زارع ادامه داد: به مناسبت دهه پر خیر و برکت ولایت و به همت کانون فرهنگی و هنری شمیم ولایت مشهد ۲ هزار پرس غذا تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی اظهارکرد:ممکن است ما غدیر را بزرگ بشماریم، برای غدیر جشن بگیریم و شادی کنیم اما زیست غدیری نداشته باشیم، لازمه غدیر را جشن گرفتن و غدیر را بزرگ داشتن این است که قدم هایی هم برای زیست غدیری برداریم، با غدیر زیستن یعنی با اخلاق زیستن و در مدار اخلاق حرکت کردن.

 

مدیر کانون شمیم ولایت مشهد گفت:اهمیت عید سعید غدیر به عنوان برترین عید‌ها به دلیل اهمیت موضوع ولایت و همچنین شخصیت ممتاز امیر مؤمنان علی (ع) به عنوان امام و پیشوا برترین الگو و نمونه برای مسلمانان است.

کد خبر 961603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha