مردم تخلفات هیئت‌های مذهبی را گزارش دهند

حجت‌الاسلام موسوی از اعلام سامانه پیامکی جهت رصد تخلفات هیئات مذهبی، انتقادات و پیشنهادات در ماه محرم خبر داد و گفت: عموم عاشقان و عزاداران می‌توانند با ارسال گزارشات خود ما را در اجرای هر چه بهتر پروتکل‌های بهداشتی در مراسم محرم یاری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «حجت‌الاسلام سیدعابدین موسوی» صبح امروز (سه‌شنبه ۲۸ مرداد) در همایش عاشورائیان شهرستان بندرماهشهر در جمع مبلغین، خطبا، مداحان، مسئولان هیئات مذهبی، مساجد و تکایا به مناسبت فرارسیدن ایام محرم به بیان شرایط و ضوابط برگزاری مراسمات محرم ۱۳۹۹در سطح شهرستان پرداخت.

 

رئیس اداره ویژه تبلیغات اسلامی بندرماهشهر افزود: از تمام مسئولان هیئات مذهبی، مساجد و حسینیه‌ها درخواست می‌کنیم ضمن ثبت‌نام در سامانه بیرق اقدام به اخذ مجوز و امضای تعهدنامه برای اقامه عزاداری کنند و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند انتظار می‌رود که تابع ضوابط ابلاغی ستاد کرونا باشند.

 

وی اضافه کرد: سازمان تبلیغات در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی شهرستان بوده و به صورت مستمر در نقاط مختلف شهرستان در حسینیه‌ها و هیئات مذهبی در خلال برنامه‌ها حضور پیدا کرده و ناظر بر اجرای منظم و دقیق شیوه‌نامه خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام موسوی عنوان کرد: همچنین از تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان همچون فرمانداری و شرکت‌های پتروشیمی انتظار می‌رود که در اجرای هر چه بهتر مراسمات فعال بوده و در تهیه اقلام بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی و آب معدنی همکاری لازم را داشته باشند.

 

وی تصریح کرد: در جهت رصد تخلفات هیئات مذهبی، انتقادات و پیشنهادات سامانه پیامکی اعلام خواهد شد که عموم عاشقان و عزاداران می‌توانند با ارسال گزارشات خود ما را در اجرای هر چه بهتر پروتکل‌های بهداشتی یاری کنند.

 

رئیس اداره ویژه تبلیغات اسلامی بندرماهشهر یاد آور شد: امسال می‌توانیم به‌جای پذیرایی، سقای هیئات مذهبی شویم و نذورات را به سمت تهیه آب، ماسک و اقلام بهداشتی برده و به هیئات کمک کتیم.

 

کد خبر 961663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha