توزیع نذر قربانی برای نیازمندان توسط کانون ابرار حاجی آباد

طرح توزیع نذر قربانی یکی از امور خیر و خداپسندانه‌ای است که فعالان کانون فرهنگی هنری ابرار حاجی آباد با مشارکت مردم و خیران نیک اندیش هم استانی بخشی از نیاز محرومان در مناطق محرم را تامین کردند.

«قاسم حسنی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: طرح توزیع نذر قربانی یکی از امور خیر و خداپسندانه‌ای است که فعالان کانون فرهنگی هنری ابرار حاجی آباد در این طرح با مشارکت مردم و خیران نیک اندیش هم استانی بخشی از نیاز محرومان در مناطق محرم را تامین کردند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد حضرت ابوالفضل (ع) حاجی آباد ادامه داد: ترویج فرهنگ کمک به مستمندان یک وظیفه اخلاقی است که در این روزهای کرونایی مورد تاکید کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد حضرت ابوالفضل (ع) حاجی آباد قرار گرفته است.

 

وی ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری ابرار از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون چندین مرحله از رزمایش مواسات، همدلی و کمک به نیازمندان را انجام داده است.

 

حسنی گفت: گوشت های قربانی در بسته بندی های بهداشتی بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا که از قبل توسط کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد حضرت ابوالفضل (ع) حاجی آباد شناسایی شده بود توزیع شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری ابرار مسجد حضرت ابوالفضل (ع) حاجی آباد ادامه داد: توزیع بسته های معیشتی، اقلام بهداشتی، ضدعفونی مسجد، توزیع ماسک بین مردم و نمازگزاران از دیگر فعالیت های این کانون در ایام کرونایی بوده است.

 

کد خبر 961732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha