هفتمین یادواره «لشکر فرشتگان»  مجازی برگزار می شود

لطیفی از برگزاری هفتمین یادواره پاسداشت بانوان مجاهد« لشکر فرشتگان» به صورت مجازی در گیلان خبر داد.

«محمد لطیفی» در گفت وگو به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت به نقش زنان در دفاع مقدس اشاره کرد و اظهارداشت: زنان نقش بسیار ارزنده‌ای در پشتیانی جبهه نبرد در دوران دفاع مقدس داشتند.

 

رییس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی گیلان با بیان اینکه بانوان غیور این مرز و بوم نیز به عنوان امدادگر و پرستار در جبهه‌های حق علیه باطل حضوری فعال داشتند گفت: هفتمین یادواره پاسداشت بانوان مجاهد«لشکر فرشتگان»به پاس ارج نهادن شیر زنان این دیار به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.


وی با اشاره به اینکه به دلیل شیوع مجدد بیماری کروناویروس و رعایت پروتکل‌های بهداشتی این یادواره امسال مجازی برگزار می‌شود ادامه داد: این یادواره با حضور رزمنده مجاهد «زرجوانی» و همچنین پیام تصویری «صدیقه سالاری» مادر شهید هسته ای « احمدی روشن» در فضای مجازی برگزار می شود.‌


لطیفی تصریح کرد: علاقمندان می توانند فردا (چهارشنبه، ۲۹ مرداد) ساعت ۱۹یادواره بانوان مجاهد لشکر فرشتگان را به آدرس صفحه فضای مجازی اسکای روم yun.ir/zsmrveو صفحه اینستاگرام‌hamsangaran58 مشاهده کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه بانوان رزمنده دوران دفاع مقدس الگوی نسل جدید باشند تاکید کرد: سرگذشت پژوهی بانوان مجاهد، مادران و همسران شهدا از دیگر برنامه های است که توسط دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن های اسلامی انجام می شود.

 

لطیفی خاطرنشان ساخت: ثبت و ضبط این آثار گامی موثر برای حفظ و حراست از آرمان های شهدا و ترویج فرهنگ و ایثار شهادت در جامعه توسط نسل پویا امروزی است.

کد خبر 961825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha