مطالبه گری و احیاء توانمندی ها هدف فعالیت نهضت تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات البرز است

حجت الاسلام ولایی با اشاره به اهمیت انسجام کارگروهی و وقت گذاری منظم گفت: مطالبه گری و احیاء توانمندی ها هدف فعالیت نهضت تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام ولایی برحق» طی سومین نشست نهضت تبلیغی بانوان استان البرز که سه شنبه ۲۸ مرداد در سازمان تبلیغات اسلامی البرز برگزار شد گفت: انسجام در کار گروهی و وقت گذاری منظم زمینه رشد برنامه ها و کارهای تشکیلاتی است.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی البرز افزود: مطالبه هر کارگروه در راستای اهداف معین یکی از برنامه ها و شاخص های رویکردی این نهضت است.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت و راه اندازی پویش های فعال در جریان ماه محرم مطرح کرد: در حال حاضر ۲۰ پویش در جریان برپایی آئین عزاداری ماه محرم فعالیت دارند که همین امر زمینه احیاء و پویایی این آیین است.

وی خاطرنشان کرد: نیازسنجی و آسیب شناسی از فعالیت ها و برنامه های نهضت تبلیغاتی بانوان به نوبه خود زمینه تداوم، پویایی و نتیجه بخشی است تا هیچ کاری در حوزه بانوان بر زمین نماند‌.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی البرز عنوان کرد: یکی از ثمرات این نهضت در بخش برادران عقد تفاهم نامه همکاری با شهرداری کرج است که این مهم با توجه به معرفی قابلیت ها و توان نهضت معین شده است.

 

کد خبر 961933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha