​رشد چشمگیر پروژه های هفته دولت در گلستان/ ۳۴۲۹ پروژه در استان  افتتاح می شود

عابدی گفت: سه هزار و ۴۲۹ پروژه، طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزایی در هفته دولت در استان گلستان به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از گرگان، «قدرت الله عابدی» عصر امروز (سه شنبه 28 مرداد) در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان اظهار کرد: در هفته دولت مجموعه پروژه هایی که در حوزه عمرانی و اقتصادی به بهره برداری می رسد نسبت به سنوات گذشته رشد چشمگیری داشته است.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان ادامه داد: جا دارد از زحمات مدیرانی که توانستند این پروژه ها را به بهره برداری برسانند و یا عملیات اجرایی آن را آغاز کنند تقدیر شود.

 

عابدی بیان کرد: جذب اعتبارات عمرانی و اعتبارات تخصیص شده به دستگاه های اجرایی در دستور کار است که نیاز است تا پایان سال مالی این اعتبارات جذب شود.

 

وی خاطرنشان کرد: سه هزار و 429 پروژه، طرح عمرانی، تولیدی، اقتصادی و اشتغالزایی در هفته دولت در استان گلستان به بهره برداری می رسد و یا اینکه عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان متذکر شد: افتتاح، بهره برداری و اجرای عملیات اجرایی این پروژه ها در استان گلستان بیش از 42 هزار میلیارد ریال اعتبار در برداشته است.

 

عابدی بیان کرد: اجرای این پروژه ها در استان گلستان هفت هزار و 56 نفر اشتغال به همراه دارد.

 

کد خبر 961934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha