چهارمین جلسه «سه‌شنبه‌های تکریم» در جنوب فارس برگزار شد

چهارمین جلسه «سه‌شنبه‌های تکریم» در جنوب فارس به طور همزمان در شهرستان‌های اوز و گراش به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لارستان، چهارمین جلسه «سه‌شنبه‌های تکریم» در جنوب فارس شامگاه سه‌شنبه (۲۸ مرداد) به طور همزمان در شهرستان‌های اوز و گراش با حضور مسئولین استانی و محلی به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

 

در این مراسم، «حجت‌الاسلام محمد استوارمیمندی» مدیر حوزه علمیه استان فارس گفت: شهادت واژه مقدسی است که به تعبیر قرآن کریم؛ کسی که به این مقام نائل شود نمرده، بلکه جان و هستی خودش را در طبق اخلاص گذاشت و جاودانه شد.   

 

«حجت‌الاسلام محمدجواد محمدی‌پور» معاونت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز طی سخنانی با تقدیر از ایثارگران دفاع مقدس بیان کرد: این بزرگواران در تنگنای اسارت با همه سختی‌ها و مرارت‌ها دست‌وپنجه نرم کردند و در این آزمون، سربلند بیرون آمدند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

همچنین «علی‌اصغر علی‌پور» فرماندار اوز با بیان اینکه برنامه دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان سرافراز، شادابی و لطافت روحی خاصی به ما می‌دهد، افزود: اگر امروز جمهوری اسلامی وجود دارد و به حیات خودش ادامه می دهد؛ نشأت‌گرفته از تمام زحمات، فداکاری‌ها و ایثارگری‌هایی است که این عزیزان در سال‌های اسارت‌شان سپری کرده‌اند.

 

بر اساس این گزارش، دیگر مسئولان محلی نیز به بیان مسائل و مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثاگران پرداختند، همچنین دو نفر از جانبازان و آزادگان به نمایندگی از شهرستان‌های گراش و اوز، خاطرات خود را بیان کردند.

 

در پایان این آئین از خانواده شهید «محمد خوشبخت» و همچنین جانبازان «مرتضی واحدی» و «حسن خسروی» از «گراش» و «محمد سروی»، «راشد بدری» و «مسیح شریفی» از «اوز» تجلیل به‌عمل آمد.

 

گفتنی است برنامه «سه‌شنبه‌های تکریم» هر هفته به‌صورت همزمان و سراسری در کل کشور به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برگزار می‌شود.

کد خبر 962046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha