قراردادهای پوچ خللی در مقاومت فلسطین ایجاد نمی‌کند

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز سه شنبه در یک نشست رسمی در شهر رام الله واقع در کرانه باختری اعلام کرد که مقاومت فلسطین از سوی همه گروهها و جناح ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن محکوم کردن مجدد توافقنامه بین اسرائیل و امارات این قرارداد را پوچ و بی ارزش خطاب کرد و گفت چنین قراردادهایی هیچ خللی در مقاومت فلسطین ایجاد نخواهد کرد.

 

وی گفت: ما نگران چنین قراردادهای پوچی نیستیم که در اینجا یا آنجا اتفاق می افتد ، به ویژه در روزهای گذشته که توافق نامه سه جانبه بین امارات ، اسرائیل و آمریکا اعلام شد که این امر مبتنی بر عادی سازی روابط بین اسرائیل و امارات است.

 

عباس روز سه شنبه در یک نشست رسمی در شهر رام الله واقع در کرانه باختری اعلام کرد که مقاومت فلسطین از سوی همه گروهها و جناح ها ادامه خواهد داشت.

 

عباس اضافه کرد: اماراتی ها به همه چیز پشت کرده اند: حقوق مردم فلسطین ، کشور فلسطین ، راه حل دو کشور و شهر مقدس بیت المقدس.

 

اسرائیل و امارات در تاریخ 13 آگوست در قراردادی دوجانبه برای ایجاد روابط دیپلماتیک به توافق رسیدند. بسیاری از گروه های فلسطینی و کشورهای جهان این قرارداد را محکوم کردند و آن را خیانت به مردم فلسطین قلمداد کردند.

کد خبر 962206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha