توزیع گوشت حلال در میان نیازمندان شیکاگو از سوی حلقه اسلامی آمریکای شمالی

سازمان امداد حلقه اسلامی آمریکای شمالی تصمیم به توزیع بیش از ۵۰ هزار پوند غذا برای رفع نیاز بیش از ۲۰ هزار نفر در شیکاگو گرفته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « thearabdailynews»، سازمان امداد حلقه اسلامی آمریکای شمالی تصمیم به توزیع بیش از 50 هزار پوند غذا برای رفع نیاز بیش از 20 هزار نفر در شیکاگو گرفته است.

 

این سازمان قرار است فردا (چهارشنبه 30 مرداد) گوشت تازه و حلال و همچنین صدها بسته و لوازم مدرسه ای در میان شهروندان شیکاگو به ویژه آنهایی که در نتیجه شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند، توزیع کند.

 

دریافت کنندگان این کمک های امدادی مهاجران و دیگر افرادی هستند که مشکل مالی و اقتصادی دارند.

 

توزیع گوشت در میان افراد نیازمند به لطف سخاوت و بخشندگی مسلمانان این منطقه انجام می شود.

 

دکتر «سعیمه اظفر»،مدیر منطقه خاور غرب سازمان امداد حلقه اسلامی آمریکای شمالی در این باره گفت: متاسفانه گوشت حلال در بسیاری از خواربارفروشی ها و یا حتی بانک های غذایی یافت نمی شود.

 

وی افزود: سازمان امداد حلقه اسلامی آمریکای شمالی به همین دلیل تصمیم گرفت تا گوشت حلال را در میان شهروندان مسلمان و غیر مسلمان توزیع کند.

 

اظفر همچنین گفت: از کمک کنندگان که لطف و مهربانی را برای کمک به همنوعان خود انتخاب کردند، تشکر می کنیم.

 

حلقه اسلامی در آمریکای شمالی (ICNA) یکی از بزرگ ترین سازمان های اسلامی در آمریکای شمالی به شمار می آید که وظیفه آن خدمت رسانی به مسلمانان و حل مشکلات و چالش هایی است که پیش روی آنها قرار می گیرد.

کد خبر 962223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha