نباید خوراک رسانه های دشمن را فراهم کنیم

حجت الاسلام ویسی، گفت: در بحث کرونا باید حساسیت ها را حفظ کنیم و در مورد محرم نیز شبهاتی مطرح می شودباید طوری رفتار کرد که خوارکی برای رسانه های دشمن ایجاد نکنیم.

حجت الاسلام مهرداد ویسی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هرسین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه اظهار کرد: اطلاع رسانی ستاد ملی کرونا در خصوص رعایت پروتکل ها بین هیئت ها تقسیم شده است و راهکارهایی برای رعایت این پروتکل ها در نظر گرفته شده است که ثبت نام در سامانه بیرق و ارائه تعهد کتبی از جمله آنها است.

 

وی افزود: تأکید شده که جابجایی هئیت ها ممنوع است بیشترین هیئت های مذهبی در استان مختص به شهرستان هرسین است و همه هیئت ها هم متعهد به رعایت پروتکل ها شده اند.
 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هرسین تصریح کرد: ملاک صحبت ما منویات رهبر معظم انقلاب است و در مراسمات هم باید حتماً ماسک زده شود و با مداحان هم باید جلسه ای در این خصوص برگزار شود.
 

ویسی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از برگزاری برخی مراسمات مذهبی خاطر نشان کرد: امسال با وجود بیماری کرونا مراسمات شیرخوارگان حسینی و احلی من العسل نداریم. و باید جمع بین سلامت و معنویت بشود، و وقتی عزاداری ها بر اساس منطق بشود بنده معتقدم که این دو قابل جمع هستند، باید کاری کنیم که عزاداری های ما برای دنیا الگو باشد.
 

کد خبر 962331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha