اطلاع رسانی از رزمایش کمک های مؤمنانه زمینه ساز تشویق خیرین و نهادهای مختلف شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام کرمان اطلاع رسانی از رزمایش کمک های مؤمنانه را که باعث تشویق بسیاری از ارگان ها و خیرین شد؛ کار مهم رسانه ها دانست و گفت: خیلی ها با همین اطلاع رسانی شماها پای کار آمدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، غلامرضا عبدالحسین زاده، به اتفاق مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام کرمان در بازدید از دفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان ضمن خداقوت و تشکر از همراهی خبرنگاران این راسانه در انعکاس اخبار سپاه و بسیج گفت: گذشتگان از جمله شهدای خبرنگار در این مسیر زحمات زیادی کشیدند و امیدواریم شما در ادامه مسیر آنان که راهی سخت است، موفق باشید.

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام کرمان خبرنگاری را به لحاظ قرارگرفتن در خط مقدم اطلاع رسانی کاری دشوار توصیف کرد و اطلاع رسانی از رزمایش کمک های مؤمنانه را که باعث تشویق بسیاری از ارگان ها و خیرین شد؛ کار مهم رسانه ها دانست و افزود: خیلی ها با همین اطلاع رسانی شماها پای کار آمدند و به فرمان رهبری لبیک گفتند.

 

 

وی در بخش دیگری از سخنانش حفظ و صیانت نیروها را مهمترین رسالت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه دانست و با بیان اینکه روابط عمومی نیز زیرمجموعه این دفتر به شمار می آید؛ تصریح کرد: این مجموعه به نوعی ملجأ و پناهگاه نیروهای بسیج و سپاه است.

 

حجت الاسلام عبدالحسنی زاده همچنین با اشاره به اینکه ترویج مکتب شهید سلیمانی با جدیت تمام توسط فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در حال پیگیری است؛ اظهار داشت: ما در حوزه نمایندگی تلاش می کنیم نیروهایی در طراز حاج قاسم برای آینده اسلام و انقلاب تربیت کنیم.

 

وی ادامه داد: حاج قاسم شخصیتی اخلاقی، مردم دار، چند بعدی، ولایتمدار به تمام معنا، تکرارنشدنی برای جبهه مقاومت و آزادی خواهان جهان و شخصیتی که تمام عمر خویش را در جبهه حق به مبارزه علیه باطل گذراند و همه گروه ها و جریانات را جذب می کرد تا نیروهایی برای انقلاب تربیت شود.

 

 

طاهره بادامچی، مدیردفتر نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان کرمان ضمن ارائه گزارشی اجمالی از اخبار منتشر شده سپاه و بسیج در این رسانه؛ موضوع کمک های مؤمنانه را مورد توجه قرار داد و گفت: در کنار اقداماتی که نهادهای مختلف در این زمینه داشتند اما به جرأت می توان گفت سپاه یکه تاز میدان بود که طی مراحل مختلف و در سطح وسیعی به توزیع کمک های مؤمنانه اقدام کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج برای ملت ایران عموماً و برای مستضعفین و محرومین خصوصاً نقطه امید و اتکا است.

کد خبر 962341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha