خوسف در فقر امکانات

شفیعی با تاکید بر اینکه شروع توسعه خوسف به دلیل معرفی این شهرستان توسط خبرنگاران بود، گفت: این شهرستان بسیار توانمند و ثروت فراوان دارد ولی هنوز فقر امکانات زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف،«محمد شفیعی» ظهر امروز (۲۹ مرداد) در کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی شهرستان خوسف که با حضور «حمید رضا ناصری» سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد خوسف و جمعی از خبرنگاران شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: اگر امروز خوسف به عنوان یکی از شهرستان های مطرح در استان و کشور است، مدیون تلاش ها و زحمات خبرنگاران است.

 

فرماندار خوسف افزود: شروع توسعه شهرستان خوسف به دلیل معرفی این شهرستان توسط خبرنگاران بود، این شهرستان بسیار توانمند و ثروت فراوان دارد ولی هنوز فقر امکانات زیادی دارد.

 

شفیعی با اشاره وسعت و پراکندگی های زیاد شهرستان خوسف، مطرح کرد: با معرفی درست شهرستان خوسف در حوزه ظرفیت ها و پتانسیل ها، 90 درصد سرمایه گذاران بومی شهرستان به منطقه مهاجرت و سرمایه گذاری کردند.

 

وی با گلایه از کمبود نیرو در دستگاه های اجرایی شهرستان خوسف، گفت: تلاش کردیم تا جایی که امکان دارد در دستگاه های اجرایی از نیروهای بومی منطقه استفاده شود چراکه شناخت لازم را از امکانات و ظرفیت های موجود دارند.

 

در این جلسه مشکلات خبرنگاران این شهرستان از سوی خبرنگاران مطرح و فرماندار برای حل این مشکلات قول مساعد داد. همچنین از خبرنگاران و مدیران کانال های فضای مجازی شهرستان به مناسبت روز خبرنگار و پوشش خوب و اطلاع رسانی به موقع در خصوص دستورالعمل های بیماری کرونا تقدیر و  تجلیل شد.

کد خبر 962454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha