فرهنگ ایثار و مقاومت ملت ایران همواره دشمنان را مایوس می کند

سردار فرجی گفت: فرهنگ ایثار و مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس و هم اکنون در برابر مقابله با ویروس کرونا دشمنان را مایوس و ناامید می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «سردار مهدی فرجی» شب گذشته (29 مرداد) در مراسم تجلیل از آزادگان استان همدان گفت: آزادگان و ملت غیور ایران هشت سال دوران دفاع مقدس با ایثار و مقاومت خود دشمنان را مایوس و توطئه های شوم  آنان را خنثی کردند.

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان پاسداشت آزادگان را گامی برای حفظ ارزش‌های انقلاب دانست و افزود: این اسوه و الگوی‌های صبر و شکیبایی باید با گفتمان مناسب برای جوانان معرفی شود و فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اجرای آیین گرامیداشت آزادگان به خوبی این تکلیف را انجام داده است.

 

سردار فرجی با بیان اینکه هم اکنون  در شرایط سخت بیماری کرونا هنوز هم ایثارگری و وحدت در جامعه وجود دارد ، افزود:  در این بین جامعه پزشکی و کادر درمان جهت حفظ سلامت هموطنان خود شبانه روز تلاش می کنند که نشان از پایداری فرهنگ مقاومت در ایران اسلامی است.

 

وی خاطرنشان کرد: آزادگان انسانهای وارسته‌ای هستند که هرگز به دنبال نفع و خواسته شخصی نبودند و همواره برای گره گشایی از مردم و کارهای نیک پیشقدم هستند. 

 

جانشین فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان همچنین به فرا رسیدن ماه محرم اشاره کرد و گفت: همه ما باید کمک کنیم  امسال ماه محرم را با رعایت کامل دستورات بهداشتی مثل هر سال با شکوه برگزار کنیم.

 

 

 

کد خبر 962575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha