جوانان بهترین مدیر برای فعالیت‌های مذهبی مساجد هستند

اسحاقی گفت: مدیریت جوانان بر فعالیت های مذهبی مساجد می تواند نقش تاثیر گذاری در جذب اقشار مختلف مردم داشته باشد و به بهترین نحو می توانند کارهای فرهنگی را به پیش ببرند.

«سید ناصر اسحاقی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مدیریت جوانان بر فعالیت های مذهبی مساجد می تواند نقش تاثیر گذاری در جذب اقشار مختلف مردم داشته باشد و به بهترین نحو می توانند کارهای فرهنگی را به پیش ببرند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: مساجد نقش تربیتی تاثیرگذاری در بین نوجوانان و جوانان دارد و باید از افراد کاردان در زمینه مدیریت برای انجام فعالیت های فرهنگی و مذهبی در مساجد استفاده شود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: همچنان که در مدارس از افراد زبده برای نقش تربیتی دانش آموزان استفاده می شود باید در مساجد نیز از جوانان مدیر و مدبر در امور دینی و فرهنگی بهره مند شد.

 

اسحاقی اظهار داشت: متولیان مساجد حضور جوانان را در مساجد مغتنم بشمارند و از این ظرفیت عظیم در راستای فعالیت های فرهنگی و کارکردهای مساجد استفاده کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: جوانان فعال مسجدی در برابر جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و اجرای رزمایش مواسات و کمک مومنانه خوش درخشیدند و این نشان دهنده توجه جدی مسئولان به این ظرفیت عظیم فرهنگی و دینی در جامعه است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل افزود: باید هر برنامه فرهنگی یک پیوست مسجدی داشته باشد تا شاهد افزایش ظرفیت های معنوی در کارها و برنامه های فرهنگی باشیم.

 

اسحاقی بیان کرد: نباید از نقش عظیم مساجد در مهندسی فرهنگی جامعه غافل باشیم زیرا این ظرفیت می تواند زمینه ساز بهتری در برنامه های تربیتی باشد.

کد خبر 962618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha