اصلاح هندسی جاده بهشت رضا(ع)با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان انجام می شود

کاظمی گفت:بهره برداری از پروژه تعریض و اصلاح هندسی جاده بهشت رضا(ع) با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد تومان اجرا و تا پایان شهریور ماه آماده بهره برداری خواهد.

«خلیل الله کاظمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با بیان این خبر اظهار کرد: یکی از مشکلات ترافیکی به ویژه در ایام تعطیل ترافیک سنگین و تصادفات جاده بهشت رضا(ع) بود لذا برای رفع این مشکل تعریض و اصلاح هندسی این جاده در دستور کار قرار گرفت.

 

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد افزود:بر این اساس یک کیلومتر از جاده بهشت رضا (ع) از سمت شمال به عرض حدود چهار متر تعریض و دو عدد دور برگردان در مسیر ایجاد خواهد شد و در کنار آن یک لوپ به طول ۴۰۰ و عرض ۱۰ متر جاده کمربند شمالی را به جاده بهشت رضا(ع) متصل خواهد کرد.

 

کاظمی بیان کرد: همچنین ورودی و خروجی های بهشت رضا(ع) نیز اصلاح هندسی و برای خودورهای مسیر جاده قدیم یک ورودی و خروجی و برای خودروهای مسیر آزاد راه نیز یک ورودی و خروجی مجزا تعریف شده است.

 

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتباری حدود ۱۰ میلیارد تومان اجرا و تا پایان شهریور ماه آماده بهره برداری خواهد.

کد خبر 962655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha