احیای فریضه امربه معروف و نهی از معروف اولویت تبلیغی مبلغان باشد

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، به فرصت های تبلیغی مبلغان در ایام محرم اشاره کرد و گفت: احیای فریضه امربه معروف و نهی از معروف اولویت تبلیغی مبلغان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، امروز(30مرداد) در دیدار سرگروه های جهادی تبلیغی لرستان که با حضور معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، مدیران تبلیغات اسلامی لرستانو مدیر حوزه علمیه استان برگزار شد، اظهارداشت: مراسم عزاداری محرم امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی و توجه به حفظ سلامتی مردم برگزار شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت های تبلیغی در برگزاری مراسم عزاداری محرم امسال، افزود: روحانیت و مبلغان ظرفیتی عظیم برای تبیین اهداف قیام عاشورا هستند.

 

وی اذعان داشت: مبلغان در ایام محرم باید با تکیه بر علم و آگاهی پاسخگوی سؤالات مردم بوده و در ارتقای معنویت و نهادینه سازی ارزش های دینی تلاش کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی یکی از اهداف قیام عاشورا را احیای فریضه واجب امربه معروف و نهی از منکر خواند و خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های تبلیغی مبلغان احیای فریضه واجب امربه معروف و نهی از منکر باشد.

 

وی ادامه داد: روحانیت و حوزه های علمیه لرستان سابقه درخشانی در زمینه نهادینه سازی ارزش های دینی و انجام رسالت تبلیغی خود داشته و باید از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: ماه محرم بهترین فرصت برای ارتقا محبت مردم نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تقویت معنویت به ویژه بین نسل جوان است.

 

وی اذعان داشت: باید جوانان را با اهداف قیام عاشورا و ارزش های دینی آشنا ساخت و این مهم در ارتقای فرهنگ و معنویت جامعه مؤثر است.

کد خبر 962831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha