طرح ملی سه ‌شنبه ‌های تکریم، چراغ هدایتی برای نسل جوان است

نجفی با تاکید بر اینکه خانواده شهدا بزرگترین سرمایه معنوی ایران اسلامی هستند گفت: طرح ملی سه ‌شنبه ‌های تکریم، چراغ هدایتی برای نسل جوان و نوجوان امروز است.

«فریبرز نجفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم که به همت بچه مسجدی های کانون های فرهنگی هنری برگزار می شود، ویژه برنامه ای است که به قدر بضاعت برای معرفی شهدا گام بردارد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خانواده شهدا از بزرگترین سرمایه‌های معنوی ایران اسلامی هستند که در پاسداشت این سرمایه عظیم باید از تمامی ظرفیت‌ها بهره گرفت.

 

وی بابیان اینکه شهدا نماد افتخار و سربلندی ملت ایران در تاریخ انقلاب هستند، اظهار داشت: شهدا مظهر اقتدار ملی هستند و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و همچنین حفاظت از دستاوردهای انقلاب هدف اصلی شهدای غیور ایران اسلامی بوده است.

 

نجفی با تاکید بر اینکه خانواده شهدا بزرگترین سرمایه معنوی ایران اسلامی هستند گفت: طرح ملی سه ‌شنبه ‌های تکریم، چراغ هدایتی برای نسل جوان و نوجوان امروز است.

 

این مقام مسئول بابیان اینکه طرح ملی سه شنبه های تکریم فرصتی برای آشنایی با آسمانی‌ها را فراهم کرده است ادامه داد: رسیدگی به امور خانواده شهدا یک توفیق الهی است و خانواده‌های معظم شهدا به عنوان سرمایه‌های ارزشمندی برای جامعه اسلامی به شمار می‌روند.

 

نجفی با تاکید بر تکریم و دیدار با خانواده‌های شهدا به مناسبت‌های مختلف، تصریح کرد: تمامی مسئولان موظف به رسیدگی به امور خانواده شهدا، دلجویی و دیدار با این عزیزان هستند و در این میان این تکریم باید با حفظ کرامت و جایگاه رفیع خانواده‌های شهدا انجام گیرد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد شهدا، افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا، زنده نگه داشتن حق و حقیقت است و ما باید بدانیم مدیون شهدا و خانواده‌های صبور ایشان هستیم و هیچگاه نسبت به این مهم غفلت نورزیم.

 

نجفی بابیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت مانع تحقق اهداف شوم دشمن میشود، خاطرنشان کرد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما حاکم باشد دشمن نمی‌تواند به اهداف شوم خود دست یابد.

 

کد خبر 962858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha