امارات بازنده اصلی توافق با رژیم جعلی صهیونیستی است 

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: امارات، بازنده اصلى توافق با رژیم جعلى صهیونیستی است چرا که این توافق جبهه مقاومت را متحدتر کرده و رویکرد جمهوری اسلامی را نسبت به این کشور تغییر می‌دهد البته که چهره خائنین به آرمان فلسطین و قدس را نیز عیان می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۳۱ مرداد حجت الاسلام «رضا احمدی نیک» در خطبه های نماز جمعه آسمینون، با اشاره به عادی سازی روابط امارات با رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: امارات، بازنده اصلى توافق با رژیم جعلى صهیونیستی است چرا که این توافق جبهه مقاومت را متحدتر کرده و رویکرد جمهوری اسلامی را نسبت به این کشور تغییر می‌دهد البته که چهره خائنین به آرمان فلسطین و قدس را نیز عیان می کند.

امام جمعه آسمبنون اظهار کرد: قربب ۲ سال است که آمریکا پس از خروج از برجام کلیه تلاش خود را به کار بسته تا تحریم تسلیحاتی ایران را پس از انقضا، با رایزنی های فراوان با تطمیع و تهدید، تمدید کند تا این که سرانجام این رای گیری در شورای امنیت سازمان ملل به صورت مجازی صورت گرفت که همگان نتیجه آن را دیدند که فقط یک کشور جزیره ای به نام دومنیکن به آن رای مثبت داد.

وی ادامه داد: این شکست آمریکا در مقابل ایران بى‏ سابقه‏ ترین شكست این کشور در سازمان ملل‏ بود و نشان داد آمریکا رو به افول است و پیام دیگر این بود ‏كه راه شكست آمریكا تقویت گفتمان مقاومت است.

حجت الاسلام احمدی نیک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت و خدا قوت به دولتمردان، عنوان کرد: هفته دولت فرصت بسیار خوبی برای انعکاس خدمات مسئولین، دولتمردان و بیان دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی در عرصه ها و زمینه های مختلف است.

خطیب جمعه آسمینون بیان کرد: علی رغم کلیه خدمات و زحمات دولتمردان اما متاسفانه در عرصه های اقتصادی وضع کشور و مردم خوب نیست اقتصاد ما مریضی مزمن دارد و در بحث مسکن، اشتغال، گرانی و غیره  گرانی کمر مردم را شکسته است و امیدواریم دولتمردان در این خصوص چاره اندیشی کنند.

وی ضمن گرامیداشت ۳۱ مرداد روز جهانی مسجد، ابراز کرد: مساجد در جهان اسلام و کشور ما دارای ظرفیت و کارکردهای فراوان و مثبت هستند اما متاسفانه بسیاری از ما از کارکردهای اصلی و اثرگذار مساجد غفلت کرده ایم.

حجت الاسلام احمدی نیک خاطرنشان کرد: از منظر قرآن کریم یکی از کارکردهای اصلی مسجد مهار آسیب های اجتماعی است بنابراین می طلبد آحاد مردم، مسئولین و متولیان فرهنگی برای احیای کارکردهای مساجد همت و تلاش کرده و از این ظرفیت بی بدیل نهایت استفاده و بهره را ببرند و نسل جوان را بیشتر به سوی مساجد سوق دهند.

امام جمعه آسمینون با تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفایش، تاکید کرد: حادثه عاشورا، ماندگارترین حادثه در عالم است، هرچند در طول تاریخ، حوادث ماندگار دیگری نیز وجود دارد اما هیچ ‏کدام از این حوادث به عمق، گستردگی و اثربخشی عاشورا نیستند.

وی تصریح کرد: عاشورا یک واقعه استثنایی بود و صرفا یک حادثه‏ تاریخی صرف نبوده بلکه عاشورا یک فرهنگ، یک جریان مستمر و یک سرمشق دائمی برای امت اسلام است.

حجت الاسلام احمدی نیک در خاتمه اظهار کرد: از مهم‏ترین خصوصیات نهضت حسینی «اخلاص» است، «حرکت حسین‏ ابن‏ علی، حرکتی خالصانه، مخلصانه و بدون هیچ شائبه ای، فقط برای خدا، دین اسلام و اصلاح جامعه مسلمین بود، اخلاص یعنی «خالص کردن و ناب کردن نیت و به دنبال ناب کردن نیت نیز خالص کردن و ناب شدن عمل می‏ آید.

کد خبر 962907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha