ارتباط با رژیم صهیونیستی بزرگترین منکر جهان اسلام است

امام جمعه زاهدان لزوم توجه به تحرکات دشمن و آمادگی بنیه دفاعی و رشد علمی کشور مصادیق معروف هستند، گفت: برقراری ارتباط با رژیم صهیونیستی بزرگترین منکر جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در خطبه های نماز جمعه شهرستان زاهدان بیان داشت: اقامه عزاداری امام حسین سبب زنده نگهداشتن اسلام می شود.

 

امام جمعه زاهدان با تاکید بر اینکه به دنبال شعور و شور حسینی باشیم، ادامه داد: از نهضت امام حسین درس بگیریم و آن شور و محبت را حفظ کنیم و در جامعه خودمان گسترش دهیم.

 

محامی تصریح کرد: هر آزاده ای نمی تواند در برابر قیام امام حسین علیه السلام بی تفاوت باشد و موضع خودش را نشان ندهد.

 

وی افزود: هر کسی براساس مذهب و آداب و رسوم خودش محبت و اراده خودش را نسبت به امام حسین علیه السلام ابراز کند و موضع خودمان را نسبت به قیام امام نشان دهیم.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه قیام و نهضت امام حسین علیه السلام برای هوا و هوس و فسادگری و ظلم نبود بلکه برای اصلاح جامعه بود، ادامه داد: امام حسین علیه السلام به خاطر احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد.

 

محامی در ادامه سخنان  خود از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان دو واژه مهم الهی یاد کرد و یادآور شد: امربه معروف و نهی از منکر دارای جایگاه الهی در منظومه اسلامی است که با سایر واجبات الهی حاکمیت پیدا می کند.

 

وی نسبت به ترک امر به معروف و نهی از منکر هشدار داد، افزود: اگر در جامعه اسلامی امربه معروف و نهی از منکر ترک شود آدمهای بد حکومت را بدست می آوردند.

 

امام جمعه زاهدان با گرامیداشت روز جهانی مساجد، بیان داشت: مساجد خانه های خدا و مراکز بندگی خدا و قرارگاه فرهنگی و اجتماعی در محلات هستند.

کد خبر 962923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha