۸۲ کتابفروشی از خراسان رضوی در طرح فروش تابستانه کتاب شرکت کردند

تحفه گر با بیان اینکه طرح تابستانه کتاب پس از ۱۲ روز در سراسر کشور به پایان رسید۸۲ کتابفروشی از سراسر استان در این دوره از طرح شرکت کردند که از این تعداد ۶۳ کتابفروشی مربوط به مشهد و ۱۹ کتابفروشی هم مربوط به شهرستان ها بود.

«افشین تحفه گر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) با بیان اینکه طرح تابستانه کتاب پس از ۱۲ روز در سراسر کشور به پایان رسید، گفت: در این دوره با مشارکت گسترده ی مردم کتابخوان و فرهیخته ی استان، خراسان رضوی به عنوان یکی از فعال ترین و پرفروش ترین استان های کشور برای چهارمین دوره پیاپی معرفی شد.

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی ادامه داد: ۸۲ کتابفروشی از سراسر استان در این دوره از طرح شرکت کردند که از این تعداد ۶۳ کتابفروشی مربوط به مشهد و ۱۹ کتابفروشی هم مربوط به شهرستان ها بود.

 

وی اظهارکرد:یارانه اختصاص یافته به استان خراسان رضوی در طی طرح با توجه به استقبال بی نظیر مردم در چند نوبت افزایش یافت و در نهایت به ۳,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال رسید که ۳,۴۰۶,۱۸۱,۷۱۴ ریال آن مصرف شد.

 

تحفه گر گفت:کل فروش استان در انتهای طرح ۱۹,۰۱۱,۰۱۲,۰۹۵ ریال بود و ۵۵۳۳۵ جلد کتاب در طی این مدت کوتاه به فروش رسید که آمار بی نظیری را در حوزه کتاب و کتابخوانی استان رقم زده است، بیشترین فروش در طرح تابستانه کتاب ۹۹ به ترتیب مبلغ ۱۵۰۰۵۲۰۱۰۳ ریال و ۱۴۱۰۲۷۴۵۰۰ ریال و ۷۲۹۸۷۵۵۰۰فروش بوده است.

کد خبر 963004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha