بیمه تأمین اجتماعی ورزشکاران در سالن های ورزشی یکی از الزامات است

غفرانی با اشاره به اهمیت بحث بیمه به عنوان یک پشتوانه ویژه برای تمامی افراد به ویژه اصحاب رسانه گفت: بیمه تأمین اجتماعی ورزشکاران در سالن های ورزشی یکی از الزامات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « امیر غفرانی فر» طی نشستی که شنبه 1 مرداد در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان البرز در قالب نشست هم اندیشی مجمع جوانان البرز برگزار شد گفت: حوزه خبر در زمینه محتواسازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز با تقدیر از زحمات اصحاب رسانه در طول یک سال گذشته افزود: اصحاب رسانه با اهتمام ویژه ای که در زمینه اطلاع رسانی دارند یکی از بهترین تریبون ها برای توسعه بحث ورزش همگانی در جامعه هستند.

وی با اشاره به اهمیت اخبار ورزشی و هماهنگی های صورت گرفته در بخش روابط عمومی این اداره کل در این زمینه مطحر کرد: روزانه، هفتگی و ماهانه برنامه های متنوعی در حوزه ورزش به ویژه ورزش همگانی داریم که

غفرانی خاطرنشان کرد: امکان مصاحبه خبری با رئیس یکی از فدراسیون های ورزشی در هر نوبت فصلی در نظر گرفته می شود، که 170 مجمع در این زمینه برای مصاحبه برگزار شده است و اصحاب رسانه در این رابطه توانسته اند به راحتی از روند اخبار این حوزه بهره مند شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان البرز عنوان کرد: سعی شده است که در تمامی برنامه ها از طریق روابط عمومی حوزه های مختلف ورزشی مورد پوشش اصحاب رسانه قرار گیرد.

کد خبر 963438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha