استفاده از فضای مجازی در عزاداری های محرم را جدی بگیریم

نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در عزاداری های ایام محرم گفت: استفاده از فضای مجازی در عزاداری های محرم را جدی بگیریم.

حجت الاسلام «حسن شجاعی» در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به عزاداری دهه محرم گفت: ما معتقدیم روح قوی در مقاومت در مقابل بیماری موثر است. بیماری که روحیه قوی دارد با بیماری ای که روحیه ضعیف دارد در مواجهه با بیماری یکسان نیستند آن فردی که روحیه اش قوی تر است، مقاوم تر است و این در بهبود بیماری اش بسیار موثر است. اگر روح انسان به عالم ملکوت و اهل بیت متصل شود، قطعا این قوت روحی در مبارزه وی با بیماری کرونا نیز موثر خواهد بود.

 

نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قطعا برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) و یارانش امری مناسب و به جا بود البته باید این مراسم ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی باشد تا خدایی ناکرده به سلامت انسان ها آسیب نرساند.

 

وی تصریح کرد: ما باید در بحث عزاداری ها فضای مجازی را نیز جدی بگیریم و محافل کوچک و خانگی را نیز تقویت کنیم. در شرایط فعلی امکان برگزاری محافل بزرگ نیست بلکه باید محافل کوچک و خانگی را آن هم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی تقویت کنیم تا عزاداری امام حسین به نحو شایسته ای برگزار شود.

 

وی خاطرنشان کرد: روحیه ای که ما می توانیم از محرم و عزاداری ها بگیریم، می تواند در مبارزه ما با کرونا بسیار موثر باشد. مردم باید روح و ایمان خود را در این مدت قوی کنند تا ما بتوانیم در مبارزه با این بیماری موفق عمل کنیم./

کد خبر 963516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha