استاندار و مدیران همدان با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق بستند

استاندار همدان و جمعی از مدیران استان با حضور در گلزار شهدا در اولین روز از هفته دولت با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق بستند.

ب‍ه گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، در نخستین روز از هفته دولت، استاندار همدان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان صبح امروز (2 شهریور)  با حضور در گلزار شهدا، با آرمان‌های شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم تجدید بیعت کردند.

 

«سید سعید شاهرخی» در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، گفت: دولت همواره خود را مدیون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و پایبند آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی می‌داند.

 

استاندار همدان افزود: با وجود تحریم‌های ظالمانه که به نوعی جنگ اقتصادی استکبار جهانی با مردم ایران محسوب می‌شود، دولت در سال‌های گذشته طرح‌های عمرانی و زیرساختی را به پایان رساند.

 

وی در ادامه ضمن رونمایی از "یادبود المان سرداران شهید استان همدان" و تشکر و قدردانی از شهردار و مجموعه شهرداری به‌ خاطر تهیه این المان گفت: با توجه به اینکه سالن همایش‌های استانداری، به نام «شهدای همدان» نامگذاری شده ضرورت دارد این المان در سالن شهدای استانداری نیز نصب شود.

 

کد خبر 963692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha