​ضرورت حمایت از سرمایه گذاران در علی آبادکتول

نوروزی بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاران تأکید کرد و گفت: در راستای کاهش نرخ بیکاری در علی آبادکتول از سرمایه گذاران در این شهرستان حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «رحمت الله نوروزی» امروز (یکشنبه 2 شهریور) در افتتاح کارخانه ریسندگی در علی آباد کتول اظهار کرد: به منظور سرمایه گذاری و راه اندازی این کارخانه ریسندگی، استاندار گلستان پیگیری های زیادی انجام داد و با توجه به اینکه علی آبادکتول سومین شهرستان از نظر جمعیتی در استان به شمار می رود این کارخانه در این منطقه کلنگ زنی شد.

 

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با وجود ظرفیت های زیادی که علی  آبادکتول دارد اما نرخ بیکاری در این شهرستان بسیار بالا است.

 

نوروزی بیان کرد: در حال حاضر واحدهای صنعتی در شهرستان در حوزه سرمایه ثابت و در گردش با مشکلاتی رو به رو هستند و با توجه به شرایط کشور بسیاری از واحدهای صنعتی و تولیدی با ظرفیت لازم در علی آبادکتول مشغول به فعالیت نیستند.

 

وی به راه اندازی کارخانه ریسندگی در علی آباد کتول اشاره کرد و گفت: امیدواریم شهرک صنعتی علی آبادکتول مورد حمایت کارگروه اشتغال استان گلستان قرار گیرد.

 

نماینده مردم علی آبادکتول در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: سرباز بی منت برای مردم هستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا مشکلات مردم و مطالبات و دغدغه های شهرستان را در سطح ملی پیگیری کنیم.

 

کد خبر 963716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha