تهیه فلوچارت برای پیگیری وضعیت اتباع در استان یزد

رستگاری با اشاره به طرح ساماندهی اتباع در استان یزد گفت: فلوچارت برای پیگیری وضعیت اتباع در استان طراحی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « سید محمد رستگاری» ظهر امروز در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به برنامه های هفته دولت گفت: امسال سال متفاوتی برای برنامه های هفته دولت به دلیل شیوع ویروس کرونا و همچنین همزمانی با ایام محرم است.

فرماندار یزد بیان کرد: سرکشی مسئولان از اقدامات انجام شده، دیدار با خانواده شهدای دولت، دیدار با اصحاب رسانه، توزیع کالای حمایتی و لوازم بهداشتی به عنوان نذر تجهیزات بهداشتی، سرکشی به دستگاه های دولتی با تجلیل از کارمندان برتر دولتی از جمله اقدامات در این هفته است.

وی افزود: به دلیل عدم توانایی در تعطیلی های موج اول اصناف به دلیل شیوع ویروس کرونا سعی کردیم با افزایش نظارت ها و بازرسی در جهت ارتقای سلامت در استان گام برداریم.

رستگاری گفت: نظارت از 167 دستگاه دولتی در دور اول و 32 دستگاه در دور دوم، 3205 بازدید مشترک از اصناف و بازاریان، 1215 واحد پلمپ، 7200 مورد تذکر از جمله اقدامات در این زمینه بوده است.

فرماندار یزد بیان کرد: تشکیل گروه حامیان سلامت، کمک به تیم های نظارتی از جمله اقدامات دیگر ما برای ارتباط مردم با مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی بوده است.

وی بیان کرد: ساماندهی اتباع و مهاجرین از جمله اقدامات مهم دیگر ما بوده که در این زمینه فلوچارتی تدارک دیدیم که همه اقشار را در بر می گیرد.

فرماندار یزد گفت: به طور جدی با اتباع غیر مجاز به صورت قانونی و با استفاده از ظرفیت های موجود برخورد کرده و آنها را طرد می کنیم.

 

کد خبر 963842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha